NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
مدیر مسئول نشریه راه با بیان اینکه سران فتنه با جمهوری مخالف هستند، گفت: تنها مشکل آنها با ولی‌فقیه است. آنها سعی کردند در مجلس ششم از ابزارهای جمهوریتی نظام، علیه ابزارهای نهادهای دینی استفاده کنند.
به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از مشهد، وحید جلیلی امروز در اولین همایش همیاران فرهنگی سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد با اشاره به دوران اصلاحات اظهار داشت: در دوران اصلاحات برخی با برابر ندانستن رای یک روستایی با یک آقازاده، از رهبر انقلاب می خواستند از اسلامیت نظام ضد جمهوریت نظام استفاده کند تا در کنار رهبر انقلاب بمانند.
وی با بیان اینکه رهبر انقلاب با عدم ابطال 10 ها میلیون رای مردم در دوران اصلاحات، جمهوریت نظام را حفظ کرد، گفت: ما شاهد هستیم در بعضی از جوامع به اسم اسلامی بودن و ولایتی بودن به جمهوریت بی اعتنایی می کنند، در حالی که اگر جمهوری نمی بود، اکنون اسلامی بودن آن نیز فرو می ریخت.
 مدیر مسئول نشریه راه افزود: امام حکیم (ره) برای آحاد مردم حق رای قائل شدندو بااین حال نخبگان و خواص نشان دادند که چه گرگ هایی هستند و چطور می توانند جمهوریت و اسلامیت را با هم پاره پاره کنند. اگر امام به این مسئله اذعان داشت، جمهوری اسلامی آینده را می دید.
 وی ادامه داد: تاریخ نهضت های اسلامی در همین 150 ساله اخیر بسیار است. سودان 150 سال پیش با قیام مردم، انگلیسی ها را بیرون کرد، اما چون مدلی برای استمرار حکومت نداشت در مدت کمتر از 14 سال دوباره تحت سیطره انگلیس قرار گرفت.
 جلیلی با اشاره به مشروطه در ایران تصریح کرد: در ماجرای مشروطه ملت فداکاری کرد و شهید داد، اما در مدت کمتر از 15 سال با روی کار آمدن رضا خان و دیکتاتوری شدیدتر، از آزادی و دین خبری نبود.

 


[ یکشنبه 90/9/20 ] [ 9:47 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 831
بازدید دیروز: 7705
کل بازدیدها: 4434674