NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

موسوی خویینی ها در خصوص انتخابات آتی مجلس اظهار داشت: در شرایط کنونی انتخابات و مشارکتِ زیاد است که دست دشمن را برای ایجاد خطر می‌بندد البته ما هم نمی‌توانیم انتخابات را تحریم کنیم . چون غالباً مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورا زیاد بوده و حضور یا عدم حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات نقشی در مشارکت مردم ندارد.
 به گزارش خبرنگار بولتن نیوز، به نقل ازسایت مجمع روحانیون مبارز موسوی خوئینی ها گفت: در شرایط کنونی ، انتخابات و مشارکت زیاد است که دست دشمن را برای ایجاد خطر می‌بندد .
موسوی خویینی روز سه شنبه 29 آذر با دانشجویان انجمن اسلامی دانشگاه تهران دیدار کرد.
بنابر این گزارش، وی در ابتدای جلسه به خاطره ای اشاره کرده و سپس مطالب خود را در چند محور بیان کرد.
به گزارش سایت مجمع روحانیون مبارز؛ وی گفت: من در جمع شما دوستان که اکثراً هم جوان هستید یاد خاطره ای از حضرت امام (ره) در سال 40 افتادم با یکی از اساتیدم . به یک جلسهء درس حضرت امام رفتیم ، یکی از شاگردان ایشان اشکال غیرعلمی کرده بودند و بر روی آن اصرار و لجاجت می‌کردند . امام طوری صحبت کرد که در آخر، جمعیت حاضر گریه می‌کردند . این قدر نفوذ کلام داشتند . من با دیدن شما جوانان به یاد آن جلسه افتادم .
موسوی خویینی در خصوص انتخابات آتی مجلس اظهار داشت: در شرایط کنونی انتخابات و مشارکتِ زیاد است که دست دشمن را برای ایجاد خطر می‌بندد البته ما هم نمی‌توانیم انتخابات را تحریم کنیم . چون غالباً مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورا زیاد بوده و حضور یا عدم حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات نقشی در مشارکت مردم ندارد.
ایشان در مورد قضایای تسخیر سفارت انگلیس و مقایسه آن با تسخیر لانه جاسوسی گفتند : تسخیر سفارت یک فضاحت بود ، اگر حمایت امام و پشتیبانی مردم نبود ، ما باید از آمریکا عذرخواهی می‌کردیم در این قضیه سفارت انگلیس هم چون مردم و مقام رهبری حمایت نکردند ، دولت مجبور شد عذرخواهی کند .
ایشان به اختلافات خود با بازرگان اشاره کرده و گفتند :روزی من به آقای بازرگان پیشنهاد دادم در مراسمی که مربوط به وحدت حوزه و دانشگاه بود ، آقای مطهری سخنرانی کند. آقای بازرگان گفتند مطهری نه ، برای اینکه ما می‌خواهیم در این جلسه وحدت حوزه و دانشگاه را نشان دهیم . ایشان طوری صحبت می‌کند که برخی جوان‌ها گمراه می‌شوند . بعد من گفتم که چرا آقای مطهری نباشد ؟
آقای بازرگان در ماجرای انتخابات آزاد در زمان شاه، نسبت به دیدگاه حضرت امام انتقاد کرده و گفتند : ایشان (امام) در نجف نشسته‌اند و از اوضاع داخلی ایران خبر ندارند . که این موضوع باعث ناراحتی من می‌شد . آقای بازرگان از همان ابتدا نگاه مطلوبی نسبت به روحانیت و مذهبیون نداشتند .
در پایان سخنرانی، دانشجویان سؤالاتی در خصوص شرکت اصلاح‌طلبان در انتخابات آتی، حوادث انتخابات 88 ، وضعیت زندانیان سیاسی، روزنامه سلام ، تجاوز به خانم ( ف ، ج ) ، موضوع دفینه ها و مدرسه کرمانی‌ها مطرح کردند که وی به برخی از این سؤالات پاسخ گفت.


[ شنبه 90/10/3 ] [ 7:59 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 515
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450590