NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی اعلام کرد: اصلاح‌طلبان تاکنون برای مجلس نهم روی 300 نفر از کاندیداهای خود در سطح کشور فعالیت انتخاباتی دارند.
به گزارش مشرق به نقل از فارس، محمدنبی حبیبی در نخستین همایش جبهه متحد اصولگرایان خراسان شمالی اظهار داشت: اصلاح‌طلبان با چراغ خاموش و موتور روشن برای این انتخابات فعالیت چشمگیری دارند.
وی با بیان اینکه ناز و کرشمه‌ای که از سوی اصلاح‌طلبان برای آمدن یا نیامدن عنوان می‌شود، تبلیغاتی است، افزود: فعالیت‌هایی که اکنون توسط اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس انجام شده علائم شرکت نکردن در انتخابات نیست و آنان برای این انتخابات برنامه دارند.
حبیبی با اشاره به اینکه اصلاح‌طلبان با ناز و کرشمه خود در حقیقت مظلوم‌نمایی می‌کنند، گفت: آنان هر کاری که طی این مدت توانسته کرده‌اند و هیچ‌یک از حرف‌هایشان مخفی نمانده است.
وی مهم‌ترین تلاش اصلاح‌طلبان، فتنه‌گران و گروه‌های انحرافی را شکست اصولگرایان در انتخابات آتی مجلس عنوان کرد و یادآور شد: آنان برای شکستن صف اصولگرایان برنامه داشته و برای آن تلاش می‌کنند.
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی انتخابات مجلس نهم را آزمونی سخت برای اصولگرایان عنوان کرد و گفت: باید اصولگرایانی که اقبال کمتری که در کسب آرای انتخابات دارند کنار رفته و آن را در اختیار سایر اصولگرایان قرار دهند.
حبیبی نظرسنجی را یکی از بهترین شاخص‌ها برای سنجش کسب آرای داوطلبان اصولگرا برای شرکت در انتخابات مجلس خواند و تصریح کرد: برهمین اساس باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های چون نظرسنجی، افراد اصولگرایی که بیشترین رأی را در این انتخابات را داشته باید حضور در این عرصه آماده شوند.
وی اضافه کرد: قطعاً اگر تعدد داوطلبان اصولگرا را در انتخابات مجلس نهم را داشته باشیم، اصولگرایان شکست خواهند خورد از این‌رو با تدبیر لازم اصولگرایانی که شرایط لازم را برای کسب آرا نداشته باید کنار بروند.
نخستین‌ همایش جبهه اصولگرایان خراسان شمالی با حضور دبیرکل جمعیت ایثارگران و همچنین اصولگرایان خراسان شمالی در سالن اجتماعات مجامع و امور صنفی بجنورد برپا شد.


[ شنبه 90/10/3 ] [ 8:57 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 218
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450293