NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

رئیس ائتلاف اصلاح طلبان جوان ایران تعداد کاندیداهای اصلاح طلب در انتخابات را 1564 نفر دانست و گفت: اکثر اصلاح طلبان تأیید صلاحیت می شوند، مگر آنانکه مشکل قانونی داشته باشند.

به گزارش بی باک محمدزارع فومنی در گفتگو با خبرگارحوزه باشگاه خبرنگاران با اشاره به آمار ثبت نام کنندگان اصلاح طلب در انتخابات مجلس نهم،گفت: تعداد داوطلبین ثبت نام کننده انتخابات مجلس نهم از طیف اصلاح طلبان 1564 نفر است که پیشتر این آمار از سوی برخی از اصلاح طلبان 700 نفر اعلام شده بود.
رئیس ائتلاف اصلاح طلبان جوان با بیان اینکه با نزدیک به انتخابات مجلس نهم به این آمار افزوده خواهد شدگفت: از این تعداد 378 نفر از تهران بوده که 17 نفر آنها به عنوان چهره‌ شاخص اصلاح طلب قلمداد می‌شوند.
وی همچنین به ارائه لیستی از طرف ائتلاف اصلاح طبان جوان ایران در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: در آینده‌ای نزدیک اصلاح طلبان جوان ایران با طیف‌های دیگری ائتلاف خواهد کرد.
فومنی تصریح کرد: ائتلاف اصلاح طلبان جوان ایران با مدیریت جدی در عرصه انتخابات حضور پیدا خواهند کرد.
وی همچنین در پاسخ به این سوال که چند درصد از این تعداد از اصلاح طلبانی که ثبت نام کرده اند تأیید صلاحیت می شوند؟ گفت:اکثر اصلاح طلبان تأیید صلاحیت می شوند مگر آنانکه مشکل قانونی داشته باشند.
این فعال سیاسی با بیان اینکه شورای نگهبان صلاحیت ها را براساس قانون و موازین شرعی اعلام می کند، اعتراض اصلاح طلبان از نوع عملکرد شورای نگهبان را قضاوت یک طرفه و بی جا دانست.
فومنی در پایان تأکید کرد: همه باید تابع قانون و اعلام نظر شورای نگهبان باشند.


 


[ دوشنبه 90/10/19 ] [ 8:30 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 212
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450287