NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

 

عضو حقوقی هیئت امنای دانشگاه آزاد با اعلام اینکه فرهاد دانشجو با نظر 5 تن از اعضای هیئت امنا به عنوان رئیس پیشنهادی دانشگاه آزاد انتخاب شد، گفت: در اولین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی اعضای این شورا نظر خود درباره گزینه معرفی شده هیئت امنا را اعلام می‌کنند.
خبرگزاری فارس: رأی دانشجو «قطعی» است/ اعلام نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی در اولین جلسه
به گزارش خبرنگار گروه خبرگزاری فارس دومین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد برای تعیین رئیس جدید این دانشگاه که از ساعت 16 امروز در دفتر هئیت امنای این دانشگاه آغاز شده بود نهایتاً پس از 3:30 پایان یافت.حجت‌الاسلام محمد محمدیان، فریدون عزیزی و فرهاد دانشجو سه عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد در جمع خبرنگاران حضور پیدا کردند.

حجت‌الاسلام محمدیان در جمع خبرنگاران گفت: وزیر علوم طبق مأموریتی که از جلسه قبل داشت گزارش روند معرفی کاندیداهای ریاست دانشگاه آزاد را مطرح کرد و در نهایت گزینه‌‌هایی که ریاست دانشگاه آزاد را قبول کرده بودند، معرفی شدند.
وی افزود: البته پیش از این سوابق علمی و اجرایی گزینه‌های ریاست دانشگاه آزاد برای اعضای هیئت امنا ارسال شده بود.
حجت‌الاسلام محمدیان خاطرنشان کرد: در این جلسه پس از اینکه تمامی اعضا مطالعه لازم را نسبت به گزینه‌های ریاست دانشگاه آزاد انجام داده بودند در جلسه درخواست شد که اعضای هیئت امنا کاندیداهای منتخب خود را معرفی کنند.
عضو حقوقی هیئت امنای دانشگاه آزاد تصریح کرد:‌ 5 نفر از اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد آقای فرهاد دانشجو را به عنوان کاندیدای خود برای ریاست دانشگاه آزاد انتخاب کردند و با توجه به اکثریت آرا وی رأی لازم را آورده و انشاءالله به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه رأی آقای دانشجو قطعی است، تأکید کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی در اولین فرصت تشکیل جلسه داده و نسبت به گزینه پیشنهادی رأی‌گیری خواهد کرد.


[ پنج شنبه 90/10/22 ] [ 9:12 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 6888
بازدید دیروز: 988
کل بازدیدها: 4421092