NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

جام نیوز: شبکه دولتی BBC، در برنامه دیدبان مطرح کرد: «بحثی که این هفته خیلی سر و صدا کرد یک مقاله ای بود که در سالگرد 19 دی ماه در روزنامه اطلاعات چاپ شد، نظر شما چیست؟»

"مسعود بهنود" (کارشناس مطبوعات ایران) گفت: «اصولا بزرگ کردن مقاله آقای اعلایی نگرش بیرون از کشور است و در داخل کشور توجهی به این مقاله نشان داده نشد. هفت مورد آقای علایی برشمرده بود که گفته بود که آیا اگر شاه الان این کارها را می کرد، نجات پیدا نمی کرد؟»
وی افزود: «از جمله مقاله ای که در روزنامه اطلاعات چاپ شد مقاله رشیدی مطلق بود که ایشان به اشتباه فکر کرده نویسنده "داریوش همایون" بوده، [حسین اعلایی] گفته است [آیا] اگر آن مقاله چاپ نمی شد بهتر نبود، [آیا] اگر به مامورین می گفتند به تظاهرکنندگان تیراندازی نکنند، بهتر نبود؟ آیا به جای حصر برخی از بزرگان در خانه هایشان اگر با آن ها گفتگو نمی کردند، بهتر نبود؟ (به جای اتهام خارجی بودن به مردم) تعبیر این بود.»  
"بهنود" در پاسخ به این سوال که «روزنامه اطلاعات مشهور است به این که طرف کسی را نمی گیرد. دارد کاری می کند که سال هاست دارد می کند واقعا می شود گفت آقای دعایی تغییری کرده است؟گفت:
«فرستنده اشکال ندارد بلکه گیرنده هاست که ایراد دارند. [در کشور] شرایط آماده است برای این که هر حرفی را تعبیر بر این کنیم که یک چیزی است. من به عنوان یک حرفه ای باور ندارم که آقای اعلایی با این نیت نوشته که بخواهد در جواب نوری زاد نامه به رهبری بنویسد، این روشش نیست ولی فضا آماده است.»
گفتنی است، حسین اعلایی، سردار سابق و از حامیان موسوی قبل و بعد از فتنه که در روزنامه جمهوری اسلامی نیز قلم فرسایی می کرد اخیرا در یادداشتی به مقایسه نظام مقدس جمهوری اسلامی با رژیم ستمشاهی در روزنامه اطلاعات پرداخته است. 
در حالی اعلایی در نوشته خود پیشنهاد گفتگو با سران فتنه را مطرح کرده است که ملت فهیم ایران به دلیل خیانت های این افراد بارها خواستار اعدام این ها شده اند. علاوه براین جناب بهنود با کنایه توهم توطئه را در تحلیل خود به جامعه ایران نسبت می دهد و با بیان خود سعی می کند توهین های آقای اعلایی را عادی جلوه دهد و او را تطهیر نماید.


[ دوشنبه 90/10/26 ] [ 10:3 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 916
بازدید دیروز: 2795
کل بازدیدها: 4427054