NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

روز گذشته، کسانی چون محمدرضا تابش و مصطفی کواکبیان از سوی مافیای خارج نشین سبز که به عنوان کمیته دهشت شناخته می شوند، تهدید شدند که یا باید انصراف دهند و یا اینکه از جرگه اصلاح طلبان بیرون رانده می شوند.
آشفتگی در جبهه اصلاحات به موازات فعالیت کمیته دهشت برای منصرف ساختن نامزدهای اصلاح طلب ادامه دارد.
در حالی که حداقل 40عضو فراکسیون اقلیت در انتخابات نامزد شده بودند و صلاحیت برخی از آنها رد شده، داریوش قنبری سخنگوی فراکسیون از جلسه اخیر شورای مرکزی فراکسیون اقلیت خبر داد.
وی در گفت وگو با خبرگزاری مهر گفت: اعضای فراکسیون اعلام کردند با توجه به اینکه بحث تحریم انتخابات مطرح نبوده برخی چهره های اصلاح طلب به اعتبار شخصیت خود کاندیدا شده اند لذا تصمیمات آنها شخصی است و تناقضی با همسویی با سایر اصلاح طلبان ندارد. بنابراین کاندیداتوری عده ای از اعضای فراکسیون اقلیت مجلس نه به اعتبار حضور جریان اصلاح طلب بلکه به اعتبار شخصیت خودشان است.
وی اضافه کرد: در مجموع چهره های اصلاح طلبی که در انتخابات مجلس نهم کاندیدا شده اند، اصلاح طلبی خود را انکار نمی کنند و جزو افراد شناسنامه دار جریان اصلاح طلب هستند و هویت اصلاح طلبانه شان همچنان محفوظ است اگرچه در قالب تشکل های اصلاح طلب در انتخابات شرکت نکرده اند.
طبق تصمیم کسانی چون خاتمی و موسوی خوئینی ها و «شورای هماهنگی جبهه اصلاحات»، اصلاح طلبان نباید در انتخابات شرکت کنند و فهرست بدهند. بدین ترتیب سخنگو و عضو رد صلاحیت شده فراکسیون اقلیت روشن نمی کند که «عدم تناقض» شرکت در انتخابات و در عین حال همسویی با سایر اصلاح طلبان یعنی چه؟!
روز گذشته، کسانی چون محمدرضا تابش و مصطفی کواکبیان از سوی مافیای خارج نشین سبز که به عنوان کمیته دهشت شناخته می شوند، تهدید شدند که یا باید انصراف دهند و یا اینکه از جرگه اصلاح طلبان بیرون رانده می شوند.
دیروز همچنین سایت های وابسته به حلقه مافیایی (نظیر کلمه و ندای سبز) نامه ای را جعل و به نقل از «جمعی از زندانیان سیاسی» - بدون درج امضا- خطاب به اعضای فراکسیون اقلیت مجلس منتشر کردند که در آن از نمایندگان نامزد شده به عنوان فرصت طلبانی که هرگز بخشیده نخواهند شد، یاد شده بود.
الهه راستگو از اعضای شورای مرکزی حزب اصلاح طلب «کار» دیروز به باشگاه خبرنگاران گفت: اصلاح طلبی تنها در چارچوب قانون معنا می یابد و باید مبتنی بر ارزشها و خط مشی اسلامی- ایرانی دنبال شود. امروز برای عدم حضور در انتخابات هیچ عذری پذیرفتنی نیست چرا که این امر موجب به فراموشی سپرده شدن اصلاح طلبان می شود.
این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: عدم حضور اصلاح طلبان در این دوره فرصت های دیگری را از آنها سلب خواهد کرد و بیم این مسئله وجود دارد که اصلاحات پس از مدتی به فراموشی سپرده شود.


[ دوشنبه 90/10/26 ] [ 10:9 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1300
بازدید دیروز: 2795
کل بازدیدها: 4427438