NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

"برای ما سخت است که روزی 6-5 ساعت اینجا بنشینیم و حرف بشنویم اما شما الحمدالله این هنر را دارید که 6-5 ساعت بنشینید و فریادهای آقای کواکبیان عزیز که دوست قدیمی بنده هستند را بشنوید و حرف‌های ما را تحمل کنید."

فارس؛ محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور که برای تقدیم لایحه بودجه 91 در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی حاضر شده بود با بیان اینکه چارچوب احکام لایحه بودجه سال 91 همان احکام سال گذشته است که با کار فشرده بین مجلس و دولت تصویب شد، گفت که تغییرات قابل توجهی در لایحه بودجه سال 91 نداریم بنابراین از این جهت کار مجلس آسان شده است.

وی افزود: بودجه سال 90 نیمه دوم خرداد اجرایی شد و این به لایحه برنامه و قانون برنامه برمی‌گردد که بهمن ماه اجرایی شد و ما به محض اینکه قانون برنامه اجرایی شد یک روز بعد لایحه بودجه 90 را تقدیم مجلس کردیم که عملا سه ماه دیرتر قانون بودجه سال جاری عملیاتی شد.

رئیس جمهور خطاب به نمایندگان مجلس با بیان اینکه گرچه می‌دانم سال انتخابات است و به شما فشارمی‌آید و باید در مناطق در یک رقابت سنگین شرکت کنید که ذهنتان مشغول است تصریح کرد: اگر بتوانید امسال بودجه را بدهید خیلی خوب است هرچند آیین‌نامه و قانون وجود دارد و محترم و عزیز است اما آیین نامه را خودتان نوشته‌اید که اگر 15-10 روز برای انتخابات بگذارید و مابقی را روزی دو شیفت برای بودجه 91 بگذارید خوب است.

"برای ما سخت است که روزی 6-5 ساعت اینجا بنشینیم و حرف بشنویم اما شما الحمدالله این هنر را دارید که 6-5 ساعت بنشینید و فریادهای آقای کواکبیان عزیز که دوست قدیمی بنده هستند را بشنوید و حرف‌های ما را تحمل کنید."

احمدی نژاد در همین زمینه یادآور شد: طوری برنامه ریزی کنید تا این فاصله‌ای که به خاطر قانون برنامه سال گذشته ایجاد شد با کمک هم این فاصله را حذف کنیم تا قانون بودجه از ابتدای سال در اختیار ما قرار بگیرد.

وی همچنین خطاب به نمایندگان مجلس گفت: خواهش دیگر بنده از شما این است که آن طوری که در قانون بودجه پیش بینی شده و شما کمک کنید از آنجایی که بودجه سال جاری سه ماه دیرتر عملیاتی شده تا پایان شهریور فرصت داشته باشیم که بودجه 90 را ادامه دهیم که این باعث می‌شود بسیاری از پروژه‌های عمرانی بتواند امسال هم با شتاب بیشتری ادامه پیدا کند.

 

 

 

رئیس جمهور خطاب به ملت ایران نیز بیان داشت: ما با همه توان مصمم هستیم که با توکل بر خدا، با کار و تلاش شبانه‌روزی کشور را بسازیم. امروز همه دشمنان ملت ایران بسیج شده‌اند که ایران ساخته نشده، قدرتمند و عزت‌مند نشود.

 

احمدی نژاد گفت: در نقطه مقابل به ملت ایران اطمینان می‌دهم که تحت هر شرایطی کنار ملت، برای ملت و در خدمت آرمان‌های بزرگ ملت و ساختن ایران و پیشبرد امور کشور هستیم و هیچ فرصتی را برای ساختن از دست نخواهیم داد.

 

وی تأکید کرد: از شما نمایندگان تشکر می‌کنم که علیرغم مشغله‌های مضاعف این ماه‌ها انشاءالله همت خواهید کرد و بودجه را به سرعت بررسی ودر اختیار دولت قرار خواهید داد.

 

رئیس جمهور با تشکر از پشتیبانی‌های مقام معظم رهبری اظهار داشت: از همکاران خودم دردولت که شبانه روزی مشغول خدمت هستند و امسال با این شرایط دنیا که خیلی از معیارها قابل پیش بینی نیست لایحه بودجه را تهیه کردند نیز تشکر می‌کنم.


[ پنج شنبه 90/11/13 ] [ 9:43 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1967
بازدید دیروز: 6904
کل بازدیدها: 4423075