NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

چندی پیش گزارشی از یک جلسه خصوصی منتشر شد که در آن آقای زاکانی بعنوان رئیس ستاد انتخاباتی جبهه متحد اعتراف کرده بود که آقای قالیباف مبلغ یک میلیارد ریال به این جبهه کمک کرده است.
این خبر سریعا از سوی نزدیکان آقای زاکانی تکذیب شد و " بی باک" بر اساس رسالت اخلاقی خود اقدام به حذف این خبر نمود امّا با گذشت بیش از ده روز از انتشار این خبر، دکتر زاکانی در جمع دانشجویان دانشگاه امام صادق (ع) ضمن اعتراف به این موضع در توجیه آن گفت: انتخابات هزینه دارد!
متن خبر قبلی " بی باک" درباره کمک های قالیباف به این جبهه بدین شرح می باشد:
یکی از اعضای شاخص جبهه متحد پیرامون اخبار کمک های میلیاردی آقای قالیباف به جبهه متحد واکنش نشان داد و گفت: این مبالغ صحت ندارد و متاسفانه آقای قالیباف تا کنون تنها یک میلیارد ریال به این جریان کمک کرده است!
به گزارش سرویس سیاسی بی باک، چندی پیش جبهه متحد اصولگرایان با درج شماره حسابی از مردم خواست تا کمک های مالی شان را به این حساب واریز کنند. در اولین ساعات انتشار این خبر، این موضوع مورد تمسخر مردم و برخی اهالی رسانه قرار گرفت. زیرا آنها اعتقاد دارند که با حضور حزب موتلفه و اقای قالیباف در این جبهه، صحبت از کمک های مردمی توهین به شعور و فهم ملت محسوب می شود امّا یکی از اعضای شاخص جبهه متحد این موضوع را رد می کند و مدعی است که در حساب این جبهه پول آنچنان زیادی وجود ندارد و تنها 250 میلیون تومان در حساب این جریان می باشد.

آقای زاکانی در یک محفل خصوصی ضمن تائید کمک های مالی قالیباف به جبهه متحد اصولگرایان مدعی شد: متاسفانه آقای قالیباف تنها یک میلیارد ریال به جبهه متحد کمک کرده است.
گفتنی است، چندی پیش جبهه متحد اصولگرایان طی اطلاعیه ای و با درج شماره حسابی از مردم خواست تا کمک های مالی شان را به این حساب واریز کنند.
 در بخشی از این اطلاعیه آمده است: "جبهه متحد  بر این باور است که در صورتی انتخابات سالم، رقابتی و قانونمند برقرار خواهد شد که دست های دراز کانون های قدرت و ثروت قطع گردیده و با پشتوانه ای از حمایت های امت آگاه، پر نشاط و انقلابی و دوری از  هزینه های گزاف و ریخت وپاش ها، ضمن شور و نشاط انتخاباتی از اسراف و تبذیر پرهیز گردد."


[ سه شنبه 90/12/2 ] [ 8:0 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 345
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450420