NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

حجت‌الاسلام و المسلمین سید کمیل باقرزاده: برادر عزیزمان جناب آقای دکتر زاکانی سخنگوی جبهه متحد اصول‏گرایان در همایش مشارکت حداکثری در انتخابات فرمودند: «ما تلاش‌مان را برای اینکه ساکتین فتنه در لیست جبهه متحد نباشند، کردیم اما زورمان بیش‌تر از این نرسید؛ اینکه گفته می‏شود آقای الف هم در لیست ما وجود دارد، دلیلش این است که زورمان نرسید».

این جملات را باید یک «اعتراف بزرگ» دانست! اما اعتراف به چه؟

1. اعتراف به اینکه در لابه‎لای لیست جبهه متحد، علی‎رغم تلاش‌های صورت‎گرفته و علی‎رغم آن‌چه تاکنون جبهه متحد ادعا می‌کرد، سرانجام تعدادی از عناصر نامطلوبی که به عنوان ساکتین فتنه شناخته می‌شوند، توانسته‎اند نفوذ کنند.

2. اعتراف به اینکه جبهه متحد تاکنون با مردم و بدنه اجتماعی اصول‌گرایی برخورد صادقانه‎ای نداشته است؛ زیرا تا قبل از این، همواره این‎گونه تبلیغ می‌شد که «ساکتین فتنه» خط قرمز جبهه متحد است و یکی از ملاک‎های اصلی صلاحیت ورود به لیست جبهه متحد مرزبندی صریح با فتنه بوده است.

3. اعتراف به اینکه سهم‎خواهی‌ها و قبیله‌گرایی‎ها نتیجه‎ای جز نفوذ عناصر نامطلوب در جبهه‎ای که قرار بود سامانه وحدت نیروهای انقلاب باشد، نداشته و سرانجام به اسم وحدت اصول‌گرایان، با ساکتین فتنه وحدت شده است.

4. اعتراف به اینکه سامانه معیوب و ناقص 7+8 کارآمدی لازم و قدرت جلوگیری از نفوذ ساکتین فتنه را نداشته و اگر امثال علی مطهری هم نتوانسته‌اند وارد لیست شوند، نه به خاطر اعتقاد اعضا به حذف ساکتین فتنه و فیلترینگ قوی 7+8 بلکه یا به جهت زور امثال آقای زاکانی بوده و یا از ترس آبروریزی بیشتر بوده است.

5. اعتراف به اینکه همه دغدغه‌ها و نگرانی‌هایی که جبهه پایداری از ماه‎ها پیش در خصوص ناکارآمدی 7+8 و خطر حضور نمایندگانی از طرف آقایان لاریجانی و قالیباف در آن مطرح می‎کرد، صحیح و منطقی و دوراندیشانه بوده است، هرچند همواره با بی‌مهری و کم‎لطفی دوستانی نظیر دکتر زاکانی مواجه می‌شد.

6. اعتراف به اینکه خطر اتصال و نزدیکی به کانون‌های قدرت و ثروت که از مدت‎ها پیش توسط مقام معظم رهبری نسبت به آن هشدار داده شده بود، تا حدودی نادیده و ناشنیده گرفته شده و متأسفانه این جبهه در این پرتگاه خطرناک لغزیده است.

7. اعتراف به اینکه نمی‎توان به لیست 30 نفره جبهه متحد از صدر تا ذیل رأی داد؛ و مردم باید برای شناخت افراد لیست تلاش بیش‌تری کنند. زیرا با وجود تلاش‎های مخلصانه امثال آقای زاکانی متأسفانه تعدادی از ساکتین فتنه با توسل به کانون‎های قدرت و ثروت توانسته‎اند در لیست جبهه متحد نفوذ کنند.

اما نکته پایانی؛

با این اعتراف بزرگ باید فاتحه «لیست جبهه متحد» را خواند. اعتراف آقای زاکانی و اذعان به حضور عناصر نفوذی در این لیست، تأکید و تأیید مجددی است بر اینکه «لیستی رأی دادن» هیچ وجه و حجیّت شرعی ندارد.

با این وصف، از برادر مخلص و عزیزمان جناب آقای دکتر زاکانی انتظار می‌رود شجاعانه روشن‎گری کرده و با معرفی اسامی افراد نفوذی در لیست جبهه متحد مانع رأی‏آوری ساکتین فتنه آن هم به اسم اصول‌گرایان شوند.


[ یکشنبه 90/12/7 ] [ 7:46 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 220
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450295