NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
اگرچه شیوه آقای هاشمی رفسنجانی در سالهای اخیر همواره بر دوپهلو گویی بوده است اما انگار این موضوع به حامیان وی نیز سرایت کرده تا جایی که با عبارت فوق مخاطب می تواند چنین برداشت کند که ...

روزنامه جمهوری اسلامی از رسانه های حامی خاندان هاشمی رفسنجانی به نقل از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام؛ توصیه آقای هاشمی به مهدی خزعلی برای پایان دادن به اعتصاب غذا را بنا به درخواست خانواده وی اعلام کرد.
به گزارش سرویس سیاسی بی باک‏؛ این روزنامه نوشت: در پی انتشار خبری توسط برخی رسانه‌ها در مورد پیغام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به آقای دکتر مهدی خزعلی، روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام در این زمینه توضیح داد: "بنا به درخواست خانواده آقای دکتر مهدی خزعلی، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در پیغامی به ایشان توصیه کردند به اعتصاب غذای خود پایان دهد".
اینکه در این متن کوتاه روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام؛ منظور از خانواده مهدی خزعلی چه کسانی هستند؛ باز باید منتظر موضع گیری های بعدی در این زمینه شد.
به گزارش بی باک؛ اگرچه شیوه آقای هاشمی رفسنجانی در سالهای اخیر همواره بر دوپهلو گویی بوده است اما انگار این موضوع به حامیان وی نیز سرایت کرده تا جایی که با عبارت فوق مخاطب می تواند چنین برداشت کند که آقای هاشمی رفسنجانی به درخواست آیت الله خزعلی اینگونه پیغامی را داده است.
لازم بذکر است که آیت الله خزعلی از علمای مبارز و پرافتخار و از مخالفان سرسخت هاشمی رفسنجانی و فرزند مطرود خود می باشد به گونه ای که آیت الله خزعلی رفتار و مواضع دشمن پسندانه فرزندش و هاشمی رفسنجانی را بارها محکوم کرده است و به قطع این درخواست از سوی وی و سایر خادمین و دلسوزان ملت و انقلاب صورت نگرفته است و به نظر می رسد که گرسنگی بیش از حد مهدی خزعلی  او را وادار کرده تا از هاشمی درخواست چنین پیغامی را بنماید تا همچنان قیافه به ظاهر قهرمانه خود در بین فتنه گران را حفظ کرده باشد کما اینکه سایر همسلکانش نیز بارها با حیف و میل کردن انواع و اقسام نوشیدنی ها و غذاهای رنگارنگ ادعای اعتصاب غذا می کردند.
گفتنی است ؛ قبلا یک سایت نزدیک به مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت از پیغام آقای هاشمی رفسنجانی به مهدی خزعلی از زندانیان فتنه خبر داده بود.

 آنچنان که سایت آفتاب نوشته است در پی تداوم اعتصاب غذای مهدی خزعلی در زندان، هاشمی رفسنجانی با ارسال پیغامی از وی خواست تا به اعتصاب غذای خود پایان دهد.
این سایت حامی هاشمی افزوده است که "براساس اطلاع واصله از یک منبع آگاه در دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، پیرو این درخواست، مهدی خزعلی به اعتصاب غذای خود پایان داده است."
به نوشته جهان‏؛ آفتاب "منبع آگاه در دفتر رئیس مجمع تشخیص" را معرفی نکرد و توضیح نداد، جزئیات این پیغام چه بوده و توسط چه کسی به خزعلی منتقل شده است.
مهدی خزعلی از فعالان اپوزیسیون است که از چند ماه پیش در حبس به سر می برد. او از مدتی پیش در حمایت از خواسته های جریان فتنه دست به اعتصاب غذا زده و بر ادامه دار بودن آن تاکید کرده بود.
خزعلی حتی در نامه ای نوشته بود که "به اعتصاب غذا تا شهادت ادامه می دهم"!
حمایت پهلوی از خزعلی
تاکنون بسیاری از فعالان ضدانقلاب و فتنه در حمایت از مهدی خزعلی موضع گیری کرده و خواستار پایان اعتصاب وی شده بودند اما ظاهرا خزعلی به خواسته هیچ یک از آنان توجه نکرد تا اینکه اکنون گفته می شود پیام هاشمی رفسنجانی خزعلی را راضی کرده است.
چند روز پیش هم رضا پهلوی در بیانیه ای حمایت از خزعلی و رساندن صدای وی به گوش جهانیان را وظیفه "یکایک ایرانیان" دانسته  بود.
همچنین اسدالله بیات زنجانی، از روحانیون حامی جریان فتنه هم با صدور اطلاعیه ای از مهدی خزعلی خواست با پایان دادن به اعتصاب غذا از جامع? رفع نگرانی کند زیرا "ندای مظلومیتشان به گوش همگان رسیده است"!
رسانه ها و محافل مختلف جریان فتنه هم در هفته های اخیر اخبار مربوط به مهدی خزعلی را پوشش گسترده داده و سعی در مظلوم نمایی وی کردند. دراین راستا، برخی از این رسانه ها حتی شایعه مرگ خزعلی را هم منتشر کردند.

[ چهارشنبه 90/12/24 ] [ 9:9 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 6970
بازدید دیروز: 2795
کل بازدیدها: 4433108