NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
سال 90 برای هاشمی سالی دشوار بود. سالی که همچون این سال‌ها متحمل فشار‌ها و البته اتهام‌های زیای شد و همچنین سالی که دانشگاه آزاد اسلامی را به عنوان اصلیترین پایگاه اجتماعی‌اش از دست داد تا این سئوال در اذهان عمومی به وجود‌ آید که ...اینکه چرا و به چه منظور آقای هاشمی رفسنجانی در قبال تغییر رئیس دانشگاه آزاد مقاومت می کرد را شاید بهتر باشد تا  از اعترافات برخی حامیان وی استنباط کرد و سژس در این باره قضاوت کرد.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، یکی از خبرگزاریهای داخلی که علی الظاهر رسالتش پیگری امور کارگران کشور می باشد؛ این روزها تمام هم و غم خویش را دفاع از آقای هاشمی رفسنجانی و انتقاد از دولت دکتر احمدی نژاد قرار داده است اما با همه این اوصاف، این خبرگزاری امروز در ابتدای مصاحبه خود با دکتر زیباکلام به موضوعی اعتراف می کند که نشان از اهداف پشت پرده جریان هاشمی رفسنجانی در دانشگاه آزاد دارد.

این رسانه در ابتدای مصاحبه خود با دکتر زیباکلام می آورد ” سال 90 برای هاشمی سالی دشوار بود. سالی که همچون این سال‌ها متحمل فشار‌ها و البته اتهام‌های زیای شد و همچنین سالی که دانشگاه آزاد اسلامی را به عنوان اصلیترین پایگاه اجتماعی‌اش از دست داد تا این سئوال در اذهان عمومی به وجود‌ آید که آیت الله هاشمی رفسنجانی را باید در انتظار چه سرنوشتی بدانیم."
حال باوجود چنین اعترافی آنهم از سوی رسانه حامی سرسخت آقای هاشمی رفسنجانی، چگونه برخی دانشگاه آزاد دوران جاسبی را مرکزی صرفا علمی معرفی کرده و منکر برنامه های مشکوک اقتصادی، فرهنگی و سیاسی جریان هاشمی رفسنجانی در آن می شدند.

گفتنی است این خبرگزاری در پنج اسفند ماه 1381 شمسی به عنوان بنگاه خبررسانی بخش خصوصی و در دوران دولت سید محمد خاتمی با برگزاری یک مراسم رسمی در خیابان طالقانی افتتاح شد.
ایلنا درحقیقت بخش اطلاع‌رسانی موسسه اطلاع‌رسانی کار ایران بود که پیش‌تر توسط آقایان علیرضا محجوب دبیرکل خانه کارگر، سید ابوتراب فاضل رئیس وقت دانشگاه کار قزوین و افشین حبیب‌زاده رئیس وقت دانشگاه کار تهران بنیان‌گذاری شده بود.
علیرضا محجوب که اینک نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی است درباره انگیزه خانه کارگر در راه‌اندازی «ایلنا» می‌گوید: «هدف، در تاسیس یک خبرگزاری اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به کارگران و از کارگران به جامعه بود. این هدف برای ما یک رسالت مهم و جهادی مقدسی بوده و هست که تلاش داریم با بسط و گسترش ایلنا ضمن توجه ویژه به موضوع «آگاهی» به جامعه کارگری در حیات سیاسی،‌اقتصادی وفرهنگی کشور نقش موثری داشته باشیم.


با همه این تفاصیل آنچه امروزه مردم از عملکرد این رسانه مشاهده می کنند، با ادعای موسسین و دست اندرکاران آن همخوانی ندارد و عملا رسالت خبرگزاری ایلنا، حمایت از خاندان هاشمی رفسنجانی و انتقاد از عموم عملکردهای دولت های نهم و دهم می باشد.


[ شنبه 90/12/27 ] [ 12:49 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1499
بازدید دیروز: 2795
کل بازدیدها: 4427637