NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع)با بیان اینکه بر طبق حدیثی از پیامبر کسی به حقیقت فاطمه‌شناسی آنطور که حقش است پی‎ نمی‎برد و اگر کسی بتواند حقیقت فاطمه(س) را درک کند حقیقت لیلةالقدر را درک کرده است گفت: فقط پیامبر و ائمه اطهار علیهم السلام به حقیقت حضرت فاطمه(س) پی‎برده‏اند.

حجت الاسلام دکتر سید مصطفی میرلوحی درمورد اهمیت ولایت نزد حضرت فاطمه زهرا(س) به خبرنگارمهرگفت: ما حصل زحمات 23 ساله پیامبر اکرم در دوران نبوت و رسالتشان در این جمله ایشان خلاصه می‎شود."اگر راه هدایت امت از راه نبوت و رسالت شروع شد ادامه‎اش با ولایت و امامت است."

وی افزود: به محض اینکه از حجت خدا(ولایت) مردم جدا شوند باب ضلالت و گمراهی و نفاق باز می‏شود. لذا پیامبر در حدیث ثقلین روی کتاب الله و عترتی(اهل بیت) تأکید کردند. بیشترین فردی هم که اولی به سفارش پیامبر است و حجت خدا را حفظ کرد و از ولایت حمایت کرد و جان و مال و فرزندان خود و همه وجودش در راه ولایت فدایی کرد حضرت فاطمه زهرا(س) بود.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع) ادامه داد: اگر مجاهدتها و جانفشانیهای حضرت زهرا(س) نبود حقیقت ولایت با همه مظلومیتش از بین می‎رفت ولی فداکاریهای ایشان باعث شد مظلومیت علی(ع) در تاریخ ماندگارشود. از نشانه‏های مظلومیت حضرت مخفیانه دفن کردن حضرت زهرا(س) است تا کسی از محل دفن ایشان مطلع نشود. چرا از کسی که اینهمه آیات و روایات از پیامبر درشأن و منزلت ایشان آمده باید تربت ایشان مخفی بماند و تشییع خلوتی داشته باشد.

این محقق و پژوهشگر حوزه علوم اسلامی درپایان بهترین راه معرفی این بانوی اول اسلام به جامعه مسلمانان جهان را تنها استفاده از آیات و روایات اهل بیت دانست . زیرا بر طبق حدیثی از پیامبر کسی به حقیقت فاطمه شناسی آنطور که حقش است پی‎ نمی‎برد و اگر کسی بتواند حقیقت فاطمه را درک کند حقیقت لیلةالقدر را درک کرده است و می‏دانیم که عده کمی از اولیای الهی به حقیقت لیلة القدر پی‌ می‎برند.


[ دوشنبه 91/2/4 ] [ 9:57 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 641
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450716