NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

 

این هایی که الان اصلاح طلب هستند و شما فکر می کنید خیلی علیه سلام هستند، که نمی خواهم اسم بیارم که آزرده خاطر بشوند، خیلی ها با یک اعلامیه حکم اعدام صادر کردند...
  در مجلس هشتم فراکسیون اقلیت مرده بود. ساکت بود. هیچ صدایی از آنها در نمی آمد و حالا باز هم کاندیدا شدند. اگر شما انتخابات را تحریم کردین پس چرا این افراد کاندیدا شدند؟ چرا رای دادند؟ بروید ببینید شناسنامه کدامیک سفید است؟ شناسنامه روحانیون مبارز رو ببرید ببینید! تا معلوم شود که چه کسی رای نداده است؟ آیا موسوی خوئینی ها رای نداده؟ منتجب نیا رای نداده؟ بقیه را هم اسم بیارم؟! دیشب پیمان عارف تعبیر قشنگی ارائه داد. می گفت این تحریم شما استحکامی ندارد.
این ها بخشی از اظهارات مهدی خزعلی بود که البته این اعترافات مهدی خزعلی،  از جانب اصلاح طلبان بی پاسخ نماند. مجتبی واحدی همراه مهدی طی مقاله ای در سایت گویا نیوز شدیدا به مهدی خزعلی انتقاد کرده و گفته است: «در ادامه تلاش های خستگی ناپذیر دکتر مهدی خزعلی برای قانع سازی معترضان به حضور در انتخابات، امروز یک کلیپ ویدئویی از او منتشر شده که در آن به صورت هم زمان، سوابق برخی اصلاح طلبان در سال های گذشته منتشر شده است. 
اقدام تأسف انگیز ایشان در روز دوازدهم اسفند 90 ( روز نمایش انتخاباتی حاکمیت) به رخ آنان کشیده شده است. نمی دانم مقصود از این به اصطلاح افشاگری چیست؟ آیا او گمان می کند اکثریت مردم، هم اکنون گوش خود را در اختیار برخی اصلاح طلبان حکومتی ـ از جمله سید محمد خاتمی ـ قرار داده اند وهرچه از دهان آنان در آید الگوی رفتاری اکثریت ایرانیان خواهد بود؟! گمان نمی کنم خزعلی چنین برداشتی از وضعیت امروز جامعه ایران داشته باشد...
مجتبی واحدی سر دبیر سابق آفتاب یزد،  در قسمت دیگری از نامه اش خطاب به مهدی خزعلی آورده است: «اکنون مایلم صادقانه پرسش هایی را با مهدی خزعلی در میان بگذارم. آیا به نظر او «وعده شکنی» و «تک روی» گروهی از اصلاح طلبان، معیاری برای موجه بودن اقدام آنها است؟ از آن بالاتر، مگر اصولا جنبش اعتراضی که روز به روز در حال گسترش در میان اقشار مختلف مردم است متأثراز مشی خاتمی و برخی اصلاح طلبان حکومتی است؟!  اکنون قرار نیست به دلیل شرکت نیمه مخفی خاتمی و برخی دوستانش در انتخابات، اعتراض اصلی مردم در جنبش سبز را به کناری بگذاریم و رأی خود را تقدیم کسانی کنیم که بهترین لقب آنان، « دزد آرای مردم » است؟

لینک فیلم مهدی خزعلی: http://www.youtube.com/watch?feature=player_ded&v=j--pfq9cJ8g#!

لینک صحبت های واحدی: http://news.gooya.com/politic

 


[ پنج شنبه 91/2/14 ] [ 9:7 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 599
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450674