NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

این امر بعد از شکست وی بهانه ای برای اغتشاشگری عده ای از منافقین و فریب خوردگان گردید و اینبار این علی مطهری است که قبل از شمارش آراء اعلام می کند: قطعا رای می آورم!

در انتخابات دهم ریاست جمهوری آقای میر حسین موسوی قبل از شمارش آرا در گفتگو با خبرنگاران ادعا کرده بود که پیروز انتخابات است و این امر بعد از شکست وی بهانه ای برای اغتشاشگری عده ای از منافقین و فریب خوردگان گردید و اینبار این علی مطهری است که قبل از شمارش آراء اعلام می کند: من قطعا رای می‌آورم. اگر رای نیاورم باید بررسی شود!
به گزارش سرویس سیاسی بی باک، اینکه چه کسی در این دور از حوزه انتخابیه تهران پیروز انتخابات خواهد بود و به مجلس نهم شورای اسلامی راه پیدا خواهد کرد ، ساعاتی دیگر مشخص خواهد شد اما اینکه علی مطهری از چه رو و با چه هدفی همان ادعاهایی را مطرح می کند که قبل از وی میرحسین موسوی مطرح کرده بود، باید پیگیری و برخورد شود و در صورت رای آوردنش هم نباید در قبال این موضوع از سوی مسئولین مربوطه تسامح شود زیرا که اگر چنین تخلفاتی در جامعه نهادینه شود در انتخابات ریاست جمهوری آتی قطعا برای کشور بحرانی جدید رقم خواهد خورد.
مطهری  که انگار حاشیه امنیتی بالایی را برای خود تصور می کند بعد از فحاشی در مجلس و توهین ها مکرر به جبهه پایداری انقلاب اسلامی امروز پس از انداختن رای خود به صندوق در مورد اینکه آیا در انتخابات مجلس رای لازم را کسب می‌کند، گفت: من قطعا رای می‌آورم. اگر رای نیاورم باید بررسی شود!
علی مطهری پس از انداختن رای خود به صندوق در حسینیه ارشاد، در مورد وضعیت جبهه متحد نسبت به جبهه پایداری نیز مدعی شد: وضعیت جبهه متحد نسبت به جبهه پایداری بهتر است.
سید صولت مرتضوی رئیس ستاد انتخابات کشور عصر امروز جمعه در نشست خبری خود در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه یکی از کاندیداها در زمان اخذ رای عنوان کرده من قاعدتا اگر رای نیاورم باید این موضوع بررسی شود، افزود: ما نه از صندوق‌ها مطلع هستیم و نه اهل مکاشفه هستیم؛ انتخابات به فضل الهی در اوج صحت و سلامت و در اتاق شیشه‌ای برگزار می‌شود.


[ یکشنبه 91/2/17 ] [ 3:38 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 627
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450702