NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

دستیار مهدی هاشمی در سایت جمهوریت، در نامه‌ای ضمن تلاش برای تبرئه پسر رئیس مجمع تشخیص از ابراز جرم در آشوب‌های سال گذشته، از آنچه تشبیه خود به هنرپیشه‌های فیلم‌های سینمایی خارجی توسط بازجویان نامیده، گلایه کرده است!

به گزارش شبکه ایران، یکی از مجرمان آشوب‌های سال گذشته که در دادگاه به نقش خود در شکل‌گیری این حوادث اعتراف کرده بود، دومین نامه خود را نیز که در آن مدعی شده نیروهای امنیتی او را برای بیان اعترافات ساختگی در دادگاه تحت شکنجه قرار داده‌اند، منتشر کرد.

"حمزه کرمی" در این نامه، ضمن تکرار مدعاهای خود در نامه قبلی، تلاش محسوسی را نیز برای تبرئه پسر رئیس مجمع تشخیص مصلحت صورت داده است که از سوی کارشناسان به عنوان مساله‌ای مشکوک ارزیابی شده است.

کرمی در این زمینه و برای تبرئه مهدی هاشمی از جرم‌هایی که در اغتشاشات سال گذشته انجام داده، مدعی شده است که "از کارشناسی شدن ادعاهای مالی علیه مهدی هاشمی توسط دادگاه اولیه و تجدید نظر و صدور حکم ناروا در این زمینه" جلوگیری شده است.

البته وی در بخش دیگری از نامه خود ادعایی بامزه را مطرح کرده که میزان صحت سایر دعاوی او را نیز مشخص می‌کند.

کرمی نوشته است: من را از طریق تراشیدن ریش و نگهداری سیبیل تحقیر می‌کنند!

این مجرم همچنین از آنچه تشبیه خود به هنرپیشه‌های فیلم‌های سینمایی خارجی توسط بازجویان نامیده، گلایه کرده است.

گفتنی است نزدیک به یک سال از اعترافات مستند حمزه کرمی -دستیار مهدی هاشمی در اداره سایت جمهوریت و مدیرکل سیاسی دفتر رئیس جمهور از سال ?? تا ?? در دولت‌های هاشمی رفسنجانی و خاتمی- می‌گذرد. همچنین، سه ماه نیز از حکم دادگاه تجدیدنظر برای او، ??سال حبس تعزیری سپری شده است.

برخی اخبار حاکی است کرمی از سوی برخی افراد با اغراض مشخص به شدت تحت فشار قرار گرفته تا اعترافات قبلی خود را تکذیب کند و در ازای آن از برخی حمایت‌ها و حتی اغماض‌ها در باب حکم خود و نحوه اجرای محکومیت برخوردار شود.

پیش از این شبکه دولتی انگلیس (BBC) و ارگان حلقه لندن (جرس) در اقدامی مشترک، اعترافات حمزه کرمی را زیر سؤال برده بودند.


[ پنج شنبه 89/6/4 ] [ 7:57 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 634
بازدید دیروز: 1928
کل بازدیدها: 4439007