NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
بحرین با متهم کردن کانال های ایرانی به انتشار اخبار دروغ ، ترویج تروریسم ! و رواج فرقه گرایی و فعالیت علیه دولت های بحرین و عربستان و به هم زدن ثبات و امنیت در این کشورها ، اعلام کرده است که کانال های خود را از اول ژوئن سال جاری به نشانه اعتراض از روی این ماهواره خارج می کند.
دولت بحرین به نشانه اعتراض به فعالیت شبکه های ماهواره ای ایران روی ماهواره عرب ست شبکه های تلویزیونی خود ر ا از این ماهواره خارج می کند.
به گزارش عصر ایران وزارت اطلاع رسانی بحرین روز شنبه با انتشار بیانیه ای با اعتراض به ماهواره عرب ست اعلام کرده است که این ماهواره به درخواست های مکرر این کشور برای متوقف کردن پخش کانال های ماهواره ای ایران از روی این ماهواره توجهی نکرده است.
وزارت اطلاع رسانی بحرین با متهم کردن کانال های ایرانی فعال روی ماهواره عرب ست به انتشار اخبار دروغ ، ترویج تروریسم ! و رواج فرقه گرایی و فعالیت علیه دولت های بحرین و عربستان و به هم زدن ثبات و امنیت در این کشورها ، اعلام کرده است که کانال های خود را از اول ژوئن سال جاری به نشانه اعتراض از روی این ماهواره خارج می کند.
وزارت اطلاع رسانی بحرین در بیانیه خود تاکید کرده است که از زمان آغاز اعتراضات در این کشور در فوریه 2011 بارها به ماهواره عرب ست درباره فعالیت های تبلیغی مخرب شبکه های ایرانی روی این ماهواره هشدار داده و خواستار قطع پخش این کانال ها شده است اما ماهواره عرب ست به این درخواست بی توجهی کرده است.
 ماهواره عرب ست که سرمایه گذاری سعودی دارد و نیز ماهواره نایل ست در سال 2009 به طور موقت پخش شبکه عربی العالم ایران را از این ماهواره متوقف کردند.
گفتنی است از زمستان سال 1389 و همزمان با آغاز اعتراضات مردمی به حکومت آل خلیفه در بحرین شبکه های ماهواره ای العالم ایران و المنار (حزب الله لبنان )به عنوان تنها رسانه های عربی بودند که صدای مخالفان حکومت بحرین را انعکاس داده و اعتراضات مردمی در این کشور را پوشش کامل دادند.

 


[ دوشنبه 91/3/8 ] [ 8:24 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1185
بازدید دیروز: 2234
کل بازدیدها: 4424527