NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
تاج زاده در پیامی که ظاهرا از اوین راهی رسانه های ضدانقلاب کرده، به اتهام پراکنی علیه رئیس مجلس هفتم و شیوه مدیریت او پرداخته و در سخنانی بامزه گفته است، مرتضوی حداد را فریب داده بنابراین وی توان ریاست مجلس را ندارد!
به گزارش سرویس سیاسی جهان نیوز، مصطفی تاج زاده، از فعالان مطرح آشوب‌های سال 88 که دوران محکومیتش در زندان را سپری می کند، از تغییر مدیریت مجلس شورای اسلامی ابراز نگرانی کرد.
تاج زاده در بیانیه ای که ظاهرا از اوین راهی رسانه های ضدانقلاب کرده، به اتهام پراکنی علیه رئیس مجلس هفتم و شیوه مدیریت او پرداخته و در سخنانی بامزه گفته است، مرتضوی حداد را فریب داده بنابراین وی توان ریاست مجلس را ندارد!
این فعال مطرح فتنه که نقش بارزی در ساماندهی آشوب ها و فضاسازی سال 88 علیه نظام داشت، با بیان اینکه "راست سنتی" رقیب حداد عادل است، در ادعای دیگر نوشته، حدادعادل در صدد است با اتکا به موقعیت و امکانات مقامات، رئیس مجلس و سال آینده رئیس جمهور شود!
 ابراز نگرانی تاج زاده از ریاست حداد در حالی است که فعالان اصلاح طلب و نمایندگان وابسته به این طیف سیاسی هم مخالفت خود را با تغییر ریاست مجلس و روی کار آمدن حداد عادل اعلام کرده اند.
به نظر می رسد آنان ریاست چهره ای همچون حداد عادل را که مواضع صریح و قاطعی علیه جریان فتنه اتخاذ کرده، به نفع خود نمی دانند.
کارگزاران: مخالف ریاست حداد هستیم
البته مخالفت جریان اپوزیسیون با ریاست حداد بر مجلس سابقه ای دیرینه دارد؛ چنانچه در بهار سال 87 و در آستانه شروع بکار مجلس هشتم نیز، ناظران سیاسی شاهد فعالیت های گسترده اصلاح طلبان و حامیان هاشمی رفسنجانی برای جلوگیری از ریاست مجدد وی بودند.
نمونه بارز آن تیتر روزنامه کارگزاران سازندگی بود با این عنوان: "از تغییر حداد عادل استقبال می‌کنیم".
آنچنان که این روزنامه اصلاح طلب نوشته بود "اعضای ارشد ستاد انتخابات اصلاح‌طلبان" حتی پیش از برگزاری مرحله دوم انتخابات مخالفت خود را با ریاست حداد اعلام کردند.
حسین مرعشی، رئیس ستاد انتخابات اصلاح‌طلبان در تهران درباره رقابت حدادعادل و علی لاریجانی بر سر کرسی ریاست مجلس هشتم گفت: ما از تغییر آقای حداد‌عادل استقبال می‌کنیم. ایشان نشان داد که به عنوان رئیس مجلس نمی‌تواند از شأن و جایگاه مجلس حفاظت کند!

 


[ دوشنبه 91/3/8 ] [ 8:33 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1450
بازدید دیروز: 2234
کل بازدیدها: 4424792