NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

تابش ورود اصلاح‌طلبان به عرصه انتخابات را در شرایط فعلی انتحار دانست و یادآور شد: اگر شرایط آن طور که می‌خواهیم مهیا نشود برای نظام جمهوری اسلامی مردم و اصولگرایان دعا خواهیم کرد.
به گزارش جهان، محمدرضا تابش در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هنوز هیچ فردی به عنوان کاندیدای اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده قطعی نشده و ممکن است این موضوع به عنوان علایق خود افراد یا دوستانشان در محافل و جلسات داخلی مطرح شده باشد.
وی افزود: ما فعلا در این مرحله هستیم که بعضا خود آقایان اعلام آمادگی کرده‌اند، برخی هنوز مردد هستند و برخی حضور خود را به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری را رد کرده‌اند اما هنوز صحبت رسمی با هیچ کس انجام نشده است.
 رییس فراکسیون اصلاح‌طلبان مجلس هشتم، با تاکید به اینکه اصلاح‌طلبان حتما قصد ورود به عرصه انتخابات را دارند و در این عرصه فعالیت می‌کنند در عین حال گفت که فعالان سیاسی اصلاح‌طلب منتظر باز شدن روزنه‌ها برای فراهم شدن امکان حضور در عرصه رقابت‌های انتخاباتی هستند.
 
تابش یادآور شد: البته فعالیت‌هایی در درون اصلاح‌طلبان انجام می‌شود و با افراد موثر صحبت‌هایی شده است.
 نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر زمینه حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات فراهم شود اقبال مردم به اصلاح‌طلبان نیز بالا خواهد بود، گفت: با توجه به گرفتاری‌ها و نارضایتی‌هایی که برای مردم فراهم شده بدنه اصلاح‌طلبان قاطبه مردم هستند و اقبال به اصلاح‌طلب‌ها خیلی زیاد است لذا خیلی نیازمند فعالیت اصلاح‌طلبان نیستیم.


[ دوشنبه 91/5/16 ] [ 10:33 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1309
بازدید دیروز: 1928
کل بازدیدها: 4439682