NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

فرزند شهید سیداسدالله لاجوردی گفت: خانواده شهدا هرگز اجازه نخواهند داد عده‌ای حضرت امام(ره) را به شکل دیگری به جوانان معرفی کنند.

زهرا سادات لاجوردی فرزند شهید سید اسدالله لاجوردی در گفت‌وگو با  فارس، در واکنش به اظهارات حمید انصاری قائم مقام موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) که خانواده‌های شهدای معترض به سکوت این موسسه را افراطی خوانده بود، گفت:‌ موج واکنش خانواده شهدا در کنار تمام خانواده‌هایی که دسترسی به ابزار رسانه‌ای کردن اعتراض خود نداشتند، نشان از حساسیت موضوع دارد.
 
وی با بیان اینکه انقلاب ایران یک انقلاب اسلامی بود که خون‌های زیادی به پای آن ریخته شده است، خاطرنشان کرد: مردم ایران و خانواده‌های شهدا هرگز اجازه نخواهند داد که عده‌ای به گمان تغییر فضا و رویکردهای سیاسی آرمان‌های امام(ره) و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران را زیر پا بگذارند.
 فرزند شهید لاجوردی بر این اساس متذکر شد: همچنین خانواده شهدا اجازه نمی‌دهند که عده‌ای امام(ره) را به شکل دیگری به جوانان معرفی نمایند.
 لاجوردی خطاب به قائم مقام موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) اظهار داشت: اگر آقای انصاری نمی‌تواند در برابر هتاکان بایستد، حداقل معترضین به اهانت‌کنندگان را افراطی نخواند.
 وی با انتقاد از اطلاعیه حمید انصاری و افراطی خواندن خانواده شهدا اذعان داشت: برای ما جای سؤال دارد که چرا انصاری‌ به جای دلداری و دلجویی از خانواده شهدا طبق روال سابق به مواضع دوپهلو روی آورده است.
 لاجوردی با اشاره به بهانه‌جویی انصاری که خبرگزاری فارس نباید یک اظهار نظر در یک شبکه اجتماعی را بزرگ‌نمایی می کرد، اظهار داشت: این اقدام نه تنها یک بزرگ‌نمایی نبود بلکه جایگاه و شأن امام خمینی (ره) را در بین ملت ایران به تصویر کشید.
 فرزند شهید اسدالله لاجوردی با اشاره به سیره امام خمینی (ره) افزود: روش امام خمینی(ره) در زمان حیات‌شان نیز ثابت می‌کند که حتی نسبت داشتن با رهبر یک جامعه نیز هیچ مصونیتی در برابر قانون برای آن فرد ایجاد نمی‌کند.
 وی در پایان از نمایندگان مجلس خواست تا نظارت بر عملکرد موسسه و مواضع دوپهلوی سابق آن را در دستور کار خود قرار دهند.

[ چهارشنبه 92/8/1 ] [ 5:37 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1416
بازدید دیروز: 544
کل بازدیدها: 4453152