NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

وی افزود: نمایندگان در این جلسه گفتند میزان ذخیره ما به غربی‌ها چه ربطی دارد؟ می خواهیم مازاد تولیدات خود را بفروشیم، این مسئله حق قانونی ماست.

نماینده مردم تهران نسبت به آنچه انتشار اخباری مبنی بر تعلیق خاموش غنی‌سازی می‌خواند تذکر داد و گفت: امیدوارم دولت و مسوولان سازمان‌ انرژی اتمی دغدغه بنده را رفع کنند.

به گزارش ایسنا، حمید رسایی در تذکری شفاهی گفت: هر چه با خود کلنجار رفتم نتوانستم سکوت کنم چون اخباری از تعلیق خاموش غنی‌سازی به گوش می‌رسد.

وی مدعی شد: متاسفانه ردپای همان جریانی که حرکت‌های ناهنجار در لابه‌لای نرمش قهرمانانه دولت جاسازی کرده‌اند‌، در این توافق نانوشته با غرب دیده می‌شود، این کار دور زدن مجلس است و اگر صحت داشته باشد قطعا یک خیانت است.

رسایی در ادامه ادعاهایش گفت: عده‌ای در پی معرفی غنی‌سازی به عنوان عامل تحریم و القاء این مسئله‌اند که برای رفع آن باید غنی‌سازی که سمبل غرور ملی و استقلال کشور است‌، تعطیل شود؛ تعلیق خاموشی غنی‌سازی چند روزی است که شنیده می‌شود، گویا غنی‌سازی 20 درصد به دلیل لزوم تحقیقات بیشتر متوقف شده است، مگر تحقیقات بیشتر مستلزم توقف غنی سازی است؟

نماینده مردم تهران با استناد به سخنان معاون وزیر امور خارجه در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ایشان گفت غربی‌ها معتقدند ایران به اندازه کافی برای استفاده‌های پزشکی ذخیره 20 درصد دارید و نیاز بیشتری ندارید البته معاون وزیر از این حرف دفاع نمی‌کرد بلکه نقل قول می‌کرد.

وی افزود: نمایندگان در این جلسه گفتند میزان ذخیره ما به غربی‌ها چه ربطی دارد؟ می خواهیم مازاد تولیدات خود را بفروشیم، این مسئله حق قانونی ماست.

رسایی گفت: همچنین مدتی است زمزمه تعدیل نیروهای متخصص شنیده می‌شود، نیروهایی که سالها تربیت و جذب شدند، اگر اینها از این سنگر بیرون بیایند بعدا دچار مشکل می شویم، به دولت اعتماد داریم ولی نگرانیم جریانی به دنبال تحمیل حرکت‌های نابه جا باشد.

وی مسوولان دولت و سازمان انرژی اتمی را به بررسی ادعاهایش دعوت کرد.

 


[ چهارشنبه 92/8/8 ] [ 6:57 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 227
بازدید دیروز: 1465
کل بازدیدها: 4453428