NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

آموزشکده مجازی جامعه مدنی ایران (توانا) برای اثبات ادعای خود و اقناع مخاطبین اش در ادامه این مطلب که آن را در صفحه فیس خود آورده است نوشت "با توجه به اینکه کودکان درکی از موضوع عاشورا ندارند و طبیعتا حق انتخاب نیز ندارند"یکی از سایت های ضد انقلاب که در تلاش است با استفاده از برنامه های آموزشی ، نقش شهروندی فعال و مدیریت مدنی را در جامعه ایران ترویج نماید، در مطلبی با طرح سوالی مدعی شد همایش شیرخوارگان حسینی ، نقض حقوق کودکان است   !!!

 

 

به گزارش بولتن نیوز، آموزشکده مجازی جامعه مدنی ایران (توانا) برای اثبات ادعای خود و اقناع مخاطبین اش در ادامه این مطلب که آن را در صفحه فیس خود آورده است نوشت "با توجه به اینکه کودکان درکی از موضوع عاشورا ندارند و طبیعتا حق انتخاب نیز ندارند"

.

البته علت طرح اینگونه موضوعات از سوی این آموزشکده مجازی!!! امری است کاملا مشخص و مبرهن که حتی از دید بازدیدکنندگان این صفحه هم بدور نماند.

بر همین اساس بازدیدکنندگان این صفحه مجازی در کامنتی هایی نسبت به این مطلب واکنش نشان دادند و نوشتند : "جالب اگر یک تعداد روشنفکر بچه های شیر خوارشون وردارن باهم در دفاع از نسرین ستوده وچندتا زندانی سیاسی دیگه به اتفاق خانواده شرکت کنند عین روشنفکری ودموکراسی .از همه چی وهم چیز ایراد گرفته بودید الا این یکی خوب بلدید موضوع دور بزنید.

و یا کاربر دیگر در پاسخ حامیان نقض حقوق کودکان نوشته " تو کلا با مذهب مشکل دارى. اینو بهونه کردى. مگه بچه ها رو میفرستن کلاس نقاشى یا زبان یا مدرسه, اون بچه ها درکى از موضوع دارند؟!!!!! "

لازم بذکر است پروژه آموزشکده جامعه مدنی ایران (توانا) بنا بر آنچه که در سایت رسمی خود اعلام کرده اند با کمک های مالی از سوی دفتر دموکراسی، حقوق بشر و کار وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکا تاسیس گردیده است و تاکنون، علاوه بر آن، کمک های بیشتری از وزارت امور خارجه آمریکا، بنیاد ملی دموکراسی، وزارت امور خارجه هلند و اداره نمایندگی ایالات متحده آمریکا برای توسعه بین المللی و گوگل دریافت نموده اند.

 

لیست حامیان مالی پروژه آموزشکده جامعه مدنی ایران


[ یکشنبه 92/8/19 ] [ 8:7 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 102
بازدید دیروز: 1928
کل بازدیدها: 4438475