NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

خبرگزاری فارس: کوچه اول؛ پیشنهاد به خاتمی برای دریافت طلب 88/ کوچه آخر؛ مهمان‌های ناخوانده «مسی»

**محمدرضا خاتمی در مصاحبه‌ای گفت: اصلاح طلبان از طلب سال 88 گذشته‌اند!

*یک پیشنهاد به یک مطالبه

-والا... یه دونه هم دم خونه ما هست حاضریم تقدیم کنیم.

-منم یه موتور دارم اگه خواستن تقدیم کنم.

-یه پراید دارم اگر با آتیش زدنش دردشون درمون می‌شه، بیان اینم آتیش بزنن?.

-ظاهراً اصرار دارند همه‌ سطل‌های زباله پلمب شده تا این لحظه نگه داشته شده باشه و اصالت زباله‌ها هم تک به تک بررسی بشه، در غیر این صورت قبول ندارند؛ به یکی و دو تا هم افاقه نمی‌کنه.

-?لطف حق با تو مداراها کند؛ چون که از حد بگذرد رسوا کند؛ الحمدلله که این انتخابات رسوا شدند و همه فهمیدند مدعیان تقلب هنری جز سطل آشغال آتش زدن ندارند.

-انتقال به راحتی هر چه تمامتر از موضع بدهکاری به موضع طلبکاری! سال 88 داشتند کشور را نابود می‌کردند. حالا که نظام با بزرگواری باهاشون برخورد کرده تازه طلبکار هم شده‌اند! برای کسانی که ادعای آزادی و مردم سالاری و ... دارند بدترین کار ممکن اینه که رأی مردم رو زیر پا بگذارند. سال 88 گند زدند به آرمان‌های خودشون الان صحبت از آرمان‌های اصلاحات می‌کنند.

 

**علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در فیس‌بوک عضو هستم؛ فیس‌بوک را جزو مصادیق مجرمانه نمی‌دانم و کسانی که عضو آن هستند، ارتباطات سالم و درستی دارند.

**فاطمه رهبر عضو کمیسیون اصل 90 مجلس از جلسه مشاور رئیس‌جمهور با نمایندگان 6 وزیر عضو شورای عالی فضای مجازی در جهت رفع فیلتر فیس‌بوک خبر داد.

 

-دقت کردین فقط یه ایرانی می‌تونه تو سایت همه خبرگزاری‌ها و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی لینک فیس بوک رو ببینه و وقتی روش کلیک می‌کنه به صفحه peyvandha منتقل بشه.

-این پیوستن دولت به فیس بوک همینجورى پیش بره، دیگه هیئت دولت لوایح رو نمی‌بره مجلس همونجا استاتوس می‌کنن میگن این لایحه چنتا لایک داره؟ چنتا؟

-یکی از خدمات 100 روزه دولت را می‌توان تلاش شبانه روزی در فیس بوک برای لایک کردن مشکلات مردم دانست.

-محرمانه‌ترین اطلاعات ایران در چنگ هکرها؛ اوباما اعلام کرد به دلایل امنیتی نمی‌تواند از تلفن‌های همراه شرکت اپل موسوم به آیفون استفاده کند؛ حتی به دلایل امنیتی، اعضای خانواده مقامات نیز برای عضویت در شبکه‌ها محدودیت دارند؛ چرا سیاستمداران ایرانی برای عضویت در فیسبوک مسابقه گذاشته‌اند؟

-یادش بخیر یه زمانی سفرهای استانی داشتیم؛ البته الان دیگه عصر، عصر ارتباطات نوین هست؛ دیگه کی نامه می‌نویسه اونهم روی کاغذ تازه با قلم؛ الان باید کامنت گذاشت، فقط باید اون روستانشین‌های محترم یه دوره فشرده و سریع برن کلاس‌های کار با اینترنت و با اجازه عمو فیلترچی با مسئولان خودشون ارتباط برقرار کنن.

**رئیس‌جمهور آمریکا با حضور در نشست مجمع «سابان» گفت: تحریم‌هایی بی‌سابقه‌ علیه ایران اعمال کردیم/بر آزمودن دیپلماسی تأکید دارم/توافق ژنو حق غنی‌سازی به ایران نمی‌دهد.

*تازه داره از گیجی در می‌یاد...

**اوباما: زمانی که یک رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید هیچ گزینه‌ای از روی میز برداشته نشده، باید این گفته را جدی تلقی کرد.

-دوباره گزینه‌های روی میز رو دستکاری کردی، مرد باش! آدم باش!

-تا حالا هم که گزینه‌هات روی میز بوده؛ به فرموده آقا مثلاً چه غلطی می‌خواهی بکنی! همه گزینه‌های روی میز یعنی موشک‌هایی که هواپیمای مسافربری را هدف قرار می‌دهد.

-هی بهت گفتم این گزینه نظامی رو بگذار اونور آخر آب ریخت روش.

-رومیزی داریم تا رومیزی؛ مقامات آمریکا مدام از گزینه‌های روی میز و عملیاتی کردن آنها صحبت به میان می‌آورند؛ جا دارد تا ایران یکی از گزینه‌های زیر میزی خود را این روزها به روی میز آورده و از آن رونمایی کند؛ مثلاً بستن 24 ساعته تنگه هرمز.

**اوباما: نگاه «همه یا هیچ» صحیح نیست؛ بر آزمودن دیپلماسی (در روابط با ایران) تأکید دارم.

 


[ دوشنبه 92/9/18 ] [ 8:30 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1406
بازدید دیروز: 544
کل بازدیدها: 4453142