NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

استاندار اصفهان گفت: هجمه‌های متعدد روزهای گذشته علیه علیرضا افتخاری، به دلیل نداشتن بهانه و سوژه توسط رسانه‌های غربی و به ویژه صهیونیست‌ها به این هنرمند بزرگ وارد شده است.
علیرضا ذاکراصفهانی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: علیرضا افتخاری استاد آواز ایران و یکی از مفاخر موسیقی اصفهان است که مردم این شهر و استان به داشتن چنین استادی افتخار می‌کنند.
وی اضافه کرد: اصفهان همواره در عرصه‌های مختلف هنری در سطح کشور پیشتاز بوده که علیرضا افتخاری به عنوان استاد آواز ایران نمونه کوچکی از آن است که مردم اصفهان همواره به داشتن چنین استادی بر خود می‌بالند.
استاندار اصفهان افزود: در چند روز اخیر شاهد هجمه‌های متعددی به این استاد آواز ایران بودیم که همگی به دلیل نداشتن بهانه و سوژه توسط رسانه‌های غربی و به ویژه صهیونیستی انگلیسی شروع شد.
وی وضعیت حاکم بر فضای سیاسی ایران را بسیار آرام دانست و تصریح کرد: این رسانه‌های معاند در سطح بسیار پایین فعالیت‌های سیاسی دست به چنین اقداماتی زده‌اند تا شاید بتوانند بین مردم و دولت شکاف ایجاد کرد.
ذاکر اصفهان خاطرنشان کرد: هجمه رسانه‌های غربی و کم توجهی رسانه‌های داخلی به وضعیت روحی این استاد موجب شده است تا وی از ادامه زندگی در کشور فرانسه سخن بگوید.
وی ادامه داد: مکتب موسیقی اصفهان یکی از مکاتب سرشار و غنی موسیقی در ایران است که استادانی همچون تاج اصفهانی، جلیل شهناز، حسن کسایی و صدها استاد دیگر همواره موجب مباهات و فخر این شهر بوده‌اند.
وی افزود: استاد افتخاری در دامان چنین شهر و فرهنگ غنی پرورش یافته است و همواره موجب مباهات فخر فروشی مردم این شهر است.
استاندار اصفهان با تاکید بر حمایت همه جانبه تمامی مردم اصفهان از این استاد آواز ایرانی حضور وی را در شهر گنبدهای فیروزه‌ای به عنوان یکی از گنجینه‌های ملی خواستار شد.


[ دوشنبه 89/6/8 ] [ 10:34 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 544
بازدید دیروز: 1113
کل بازدیدها: 4406363