NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

در این نوع سیگار، برخلاف سیگارهای دیگر اشتعال ناشی از سوزاندن توتون وجود ندارد، به عبارتی دیگر میتوان گفت که در این سیگار توتونی وجود ندارد که بسوزد. 

سیگار الکترومکانیکی توسط اداره‌کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان قم طراحی و ثبت اختراع شد.
به گزارش مهر، مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان قم پیش از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: به منظور جلوگیری از مضرات ناشی از استعمال دخانیات بر جسم انسان، تلاش کردیم این معضل را ریشه کن و در مقابل آن به فرد مبتلا به سیگار کمک کنیم تا سیستم دفاعی بدن خود را در مقابل سیگار تقویت کند، از این رو در درجه اول دستگاه سیگار را طراحی و سپس ماده اصلی آن را تولید کردیم.
فرشاد خوشنویسان به ویژگی این نوع سیگارها اشاره کرد و افزود: نداشتن بسیاری از مواد مضر، نداشتن بوی بد، جلوگیری از پوسیدگی دندان و بوی ملایم از میوه ها و اسانس به محیط، کاهش بیماریهای ناشی از استعمال سیگار(انواع سرطانها و بیماریها مزمن)، ترمیم سیستم آسیب دیده بدن که ناشی از استعمال دخانیات بوده است، وارد کردن ویتامینها و مواد مفید به بدن، عدم وجود زباله در این نوع سیگار و یک بار مصرف نبودن آن از محاسن این نوع سیگارهاست.
وی افزود: در این نوع سیگار، برخلاف سیگارهای دیگر اشتعال ناشی از سوزاندن توتون وجود ندارد، به عبارتی دیگر میتوان گفت که در این سیگار توتونی وجود ندارد که بسوزد.
وی در ادامه گفت: با حذف توتون مواردی از قبیل دود، مضرات ناشی از استعمال سیگار، بوی بد و نیکوتین که مهمترین دلیل استفاده سیگاریها از سیگار است نیز وجود نخواهد داشت.
مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان قم اظهار داشت: در طراحی این سیگار ماده نیکوتین حذف نشده است، به این صورت که ما نیکوتین خالص را در یکی از مخازنی که در سیگار تعبیه شده است قرار دادیم که میتوان آن را با حرارتی بیش از 246 درجه سلسیوس وارد بدن کرد و با واردکردن نیکوتین به بدن فرد، شخص مورد نظر این سیگار را جایگزین سیگار معمولی میکند.
خوشنویسان سیگار را دروازه ورود اعتیاد به بدن انسان دانست و گفت: استعمال سیگار باعث پیدایش سرطان ریه، لب، دهان، حنجره، پانکراس، مثانه و همچنین تنگی نفس و بیماریهای قلبی عروقی میشود.


[ دوشنبه 89/6/8 ] [ 10:37 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 264
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450339