NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
سید حسن خمینی با انتقاد از برخی سیاستهای دولت و عقب راندن جامعه به این وسیله ، ولایت فقیه را در ایران پایه و ستون نظام مقدس جمهوری اسلامی دانسته و در عین حال متذکر شد: نباید گذاشت این اصل و ستون انقلاب اسلامی را عده ای تنگ نظر به نام خود مصادره کنند. به گزارش  جهان به نقل از البرز، یکی از نزدیکان و منسوبان بیت امام خمینی (ره) که در شهرستان کرج سکونت دارد هر ساله اقدام به برپایی سفره افطاری بزرگی می کند که در آن جمع کثیری از مسئولان و مدیران شهرستان ، استان و کشور حضور دارند. امسال نیز همچون سالهای گذشته این سفره افطاری برپا شد اما یک مهمان ویژه داشت.
سید حسن خمینی نوه امام خمینی (ره) و چند تن دیگر از اعضای بیت حضرت امام(ره) مهمانان ویژه این مهمانی بودند.
سید حسن خمینی در این سفره افطاری در جمع محدودی از این مهمانان نسبت به برخی اقدامات دولت انتقاد کرده و اظهار داشت: برخی از سیاستهای دولت به جای اینکه کشور را به سمت هدایت پیشرفت هدایت کند به عقب برده است.
وی همچنین گفته است ولایت فقیه در ایران پایه و ستون نظام مقدس جمهوری اسلامی است و نباید گذاشت این اصل و ستون انقلاب اسلامی را عده ای تنگ نظر به نام خود مصادره کنند.
گفتنی است در این مراسم افطاری که تا پاسی از شب نیز به طول انجامیده است یکی از مداحان معروف تهران به مرثیه خوانی پرداخته است.
لازم به توضیح است در این مراسم افطاری همچنین چند تن از نزدیکان سید احمد خمینی یادگار امام راحل نیز حضور داشته اند
[ سه شنبه 89/6/9 ] [ 7:32 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 779
بازدید دیروز: 1113
کل بازدیدها: 4406598