NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
موسوی و کروبی اصلاحات را به پرتگاه سقوط کشانده و چیزی نمانده است که اصلاحات را مانند خود به نابودی بکشانندبه گزارش جوان آنلاین بر اساس آخرین مصوبه شورای عالی بنیاد باران، کمیته های جوانان ، زنان و استان های این بنیاد دور جدید فعالیت های حزبی خود را آغاز خواهند کرد.
پس از برگزاری جلسات متعدد شورای عالی بنیاد که با حضور سیدمحمد خاتمی انجام و به بررسی آسیب ها و ظرفیت های فراروی جنبش تجدید نظرطلبی پرداخته شد، تمامی اعضای حاضر در جلسات تاکید کردند که پرچم اصلاح طلبی باید از دست مدعیان خارج و در اختیار سید محمد خاتمی قرار بگیرد. موسوی و کروبی اصلاحات را به پرتگاه سقوط کشانده و چیزی نمانده است که اصلاحات را مانند خود به نابودی بکشانند. باید به طور کامل مواضع خود را از این دو نفر جدا نماییم.
همچنین حاضران در این جلسات با یادآوری برخی نزاع های داخلی در جبهه اصولگرایان به وجود آمده ادعا کردند که باید از این فرصت به دست آمده نهایت استفاده را در تجهیز و بسیج امکانات خود به خرج دهیم.به گفته منابع آگاه شدت گرفتن اختلافات میان سران فتنه موجب شده که این افراد در مرز جدایی تشکیلاتی و استراتژیک با یکدیگر قرار گرفته و در این مسیر از حذف و تسویه حساب با یکدیگرنیز ابایی نداشته باشند
[ سه شنبه 89/6/9 ] [ 7:42 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 7220
بازدید دیروز: 2795
کل بازدیدها: 4433358