NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

به گزارش پایگاه 598، اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس در گفتگو با خبرنگار بولتن نیوز با اشاره به مصاحبه فائزه هاشمی با سایت روز آنلاین و اظهارت تند ولی علیه مجلس و نمایندگان گفت: فائزه هاشمی به دنبال ایجاد اغتشاش است و در واقع اغتشاشگر هم مشخص است.

وی با اشاره به رای بالای مجلس به کابینه روحانی گفت:چرا در آن زمانی که مجلس به کابینه روحانی رای بالایی داد این گونه افراد چیزی نگفتن اما هم اینکه در راستای ایفای وظیفه نمایندگی از وزرا سوال شد و با توجه به اینکه پاسخ های وزرا قانع کننده نبود و به آنها کارت زرد تعلق گرفت موضع گیری تند می کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه سوال نمایندگان از وزرا منطقی و در چارچوب قانون صورت می گیرد، تصریح کرد: مجلس چون طبق قانون عمل می کند از اظهارات افرادی همچون فائزه هاشمی ابایی ندارد و از موضع خود عقب نشینی نمی کند.

کوثری تاکید کرد: وزرا باید با حضور در صحن مجلس به سوالات نمایندگان پاسخ دهند و آنها را قانع کنند و قانع کردن نمایندگان از وظایف وزرا است.

وی افزود:اظهارات فائزه هاشمی و مصاحبه با سایت ضدانقلاب روز آنلاین تخلف است و مصداق جرم محسوب می شود.

نماینده تهران در مجلس گفت:فائزه هاشمی خود را فراتر از قانون و همه مردم می داند.

فائزه هاشمی در مصاحبه با "روز" با بیان اینکه مجلسی ها بدنبال ایجاد وحشت هستند، گفت: مجلس فراتر از مسئولیت خود و به صورت سلیقه ای فشار می آورد تا دولت را از مسیرش منحرف کند. احضار پیاپی وزرای کابینه به مجلس، دادن سه کارت زرد به سه وزیر طی 4 ماه از روی کار آمدن دولت و متهم کردن خود روحانی به افراطی گری از سوی برخی نمایندگان مجلس، چالش بین مجلس و دولت را شدت بخشیده است


[ سه شنبه 92/10/24 ] [ 7:58 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1780
بازدید دیروز: 6904
کل بازدیدها: 4422888