NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
مسئولین دولت یازدهم در نهاد ریاست جمهوری در حال تسویه حساب با نیروهای کار این نهاد هستند و تا کنون برخی از نیروها را اخراج کردند.
اخراج بی‌سروصدا کارکنان نهاد ریاست جمهوری با ترفند حراستی
به گزارش جهان نیوز، اخراج این نیروها در حالی صورت می گیرد که آنها حداقل تا پایان سال با نهاد ریاست جمهوری قرارداد امضاء شده دارند و این اخراج کاملا غیر قانونی محسوب می شود.

گفته می شود برای فسخ غیرقانونی قرارداد کارکنان نهاد ریاست جمهوری و اخراج آنها، بهانه های مختلفی ذکر می شود که زدن انگ مشکل حراستی یکی از این بهانه هاست.

یکی از کارکنان نهاد ریاست جمهوری که به تازگی از این نهاد اخراج شده، در همین راستا به خبرنگار جهان گفت: مسئولین انگ مشکل حراستی به این کارکنان می زنند و عنوان می کنند که حراست با تردد این افراد در نهاد ریاست جمهوری مخالف است. این درحالی است که همین نیروها چندین سال سابقه کار در نهاد دارند و پا به پای رئیس جمهور سابق در سفرهای استانی و ماموریت های خارج از کشور حضور داشتند.

وی افزود: به ما گفته شده که محمدرضا صادق مشاور رسانه ای رئیس جمهور شخصا دستور اخراج چند نیروی ارزشی این نهاد را صادر کرده و در همین راستا دستور داده تا علت اخراج آنها را مشکل حراستی عنوان کنند.

این نیروی اخراج شده نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه آقای روحانی رئیس جمهور بجای کلید، داس برای کارکنان نهاد ریاست جمهوری به همراه آورد، تصریح کرد: بجای ما نیروهای تند اصلاح طلب مشغول بکار شدند.

[ سه شنبه 92/11/15 ] [ 5:54 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 155
بازدید دیروز: 695
کل بازدیدها: 4450925