NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه رهبری نه با شمشیر بلکه با تدبیر فتنه بسیار بزرگ و بی‌سابقه سال 88 را خاموش کردند، گفت:‌ فتنه 88 با حماقت سران فتنه از بین رفت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، آیت‌الله احمد جنتی پنچ‌شنبه شب در تجمع بزرگ نیروهای انقلاب اسلامی در اصفهان با بیان اینکه امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی خویش همانند حضرت علی(ع) چشم فتنه را کور کرد به ادامه راه امام توسط رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و اظهار کرد: رهبری نه با شمشیر بلکه با تدبیر فتنه بسیار بزرگ و بی‌سابقه سال 88 را خاموش کردند چراکه این فتنه پس از سال‌های سال مقاومت و شهید دادن همه ارزش‌های انقلاب را هدف‌گیری کرده بود.
 
وی با اشاره به اینکه این فتنه از سوی خارج حمایت می‌شد و یک تجربه غلطی که در کشورهایی نظیر گرجستان اجرا شده بود در کشور ایران به راه انداختند افزود: اینها گمان کردند می‌توانند با دروغ تقلب همه‌ چیز را بر گردانده و در انتخابات به مقاصد خود برسند و برخلاف همه مقررات مردم را به خیابان‌ها کشیده و ابزار دست بیگانگان قرار دادند.
 
دبیر شورای نگهبان با اعتقاد بر اینکه فتنه 88 با حماقت سران فتنه از بین رفت تصریح کرد: با پاره کردن عکس امام و خواستاری ایران منهای اسلام و همچنین هتاکی به عزاداران حسینی و پرچم‌های امام حسین(ع) در روز عاشورا همه مردم پی بردند که مسئله بر سر انتخابات نیست بلکه اینها اسلام و انقلاب را هدف گرفته بودند.
 
وی با اشاره به اینکه این فتنه با تدبیر رهبری و بدون ایجاد هرگونه جنگ و حکومت نظامی خاموش شد بیان کرد از عجایب روزگار این مسئله است که متاسفانه هنوز هم برخی این حقیقت را نفهمیده که این جریان ضداسلام و انقلاب بود و خود را به نفهمی زدند.
 
آیت‌الله جنتی با اشاره به اینکه آمریکا فهمیده است که خطری که اکنون او را تهدید می‌کند اسلام است خاطرنشان کرد: در فرایند انقلاب اسلامی قدرتی به وجود آمد که شکست‌ناپذیر بوده و در هیچ‌کجا همتا ندارد و آمریکا ضربه خورده از اسلام و سیلی خورده از این مردم است و هیچ گاه دست از عداوت و دشمنی با این ملت بر نمی‌دارد.
 
وی با اشاره به اینکه اینها کینه اسلام را به دل گرفته‌اند و می‌خواهند اسلامی که در مصر و لیبی اثر گذاشت تا براندازی کنند اذعان کرد: همان گونه که امام فرمود بیداری اسلامی در کشورهای دیگر به وجود آمده و بدانید که این دشمنی بر سر مسئله هسته‌ای نیست و خود آمریکایی‌ها می‌دانند که این نظام بنای ساخت بمب اتمی ندارد.
 
دبیر شورای نگهبان با اشاره به اینکه قرآن به ما هشدار داده است که یهود و نصارا مادامی که تسلیم آنان نشوید راضی نمی‌شوند گفت: خدا به حدی در زیر خاک این کشور به ما ثروت داده است که اگر به درستی بهره‌برداری شود این کشور ثروتمندترین کشور جهان می‌شود.
 
وی با بیان اینکه این انقلاب وابسته به نیروهای پرشور و انقلابی است و سال 57 هنوز فراموش نشده و کهنه شدنی نیست اظهار کرد: نیروهای انقلابی کسانی هستند که هنوز فرهنگ 57 را دارند و اینها چیزی نیست که از آنها دست برداریم و این نظام ضدسرمایه‌داری، اشرافی‌گری، جاه‌طلبی بوده و هشدار می‌دهم که دنیاپرستان در فکر قبضه کردن کارها هستند و با اینکه اعلام می‌شود که یک‌هزار میلیارد ثروت دارند تکذیبی از سوی آنها شاهد نیستیم.
 
وی با بیان اینکه انقلاب به دوش جوانانی است که به دنبال مقام و پست نیستند و از تهدیدها نترسیده و شعار هیهاة‌منا الذله سرمی‌دهند افزود: شرایط ما اینگونه بوده و اکنون این آمریکایی‌های لعنتی و به ویژه وزیر خارجه بدذاتش که روحیه اسرائیلی دارد تهدید می‌کند که ما نباید زیر بار این ذلت رفته چراکه حفظ عزت بها دارد.

[ جمعه 92/11/18 ] [ 10:20 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 186
بازدید دیروز: 695
کل بازدیدها: 4450956