NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
معاون پارلمانی دانشگاه آزاد از رایزنی محمد هاشمی رفسنجانی با اسحاق جهانگیری برای تصدی پست استانداری خراسان رضوی به وی خبرداد.
قسم‌داده‌اند کنار نکشم/استانداری من توصیه هاشمی است
به گزارش جهان، حجت الاسلام تیمور علی عسگری معاون رئیس دانشگاه آزاد در امور مجلس که این روزها در رسانه ها از او به عنوان یکی از گزینه ها برای تصدی استانداری خراسان رضوی نام برده می شود، در گفت وگوی تلفنی با ندای انقلاب از گمانه زنی رسانه ها و نیز رایزنی های برخی چهره ها برای تصدی سمت خود سخن گفت.

وی در پاسخ به این سئوال که سرانجام انتصاب شما برای استانداری خراسان رضوی به کجا رسید؟ گفت که متاسفانه؛ فعلا این مباحث در حد رسانه ها مطرح است و هنوز چیزی در این باره به صورت رسمی مشخص نیست.

حجت الاسلام عسگری که در محافل سیاسی از او به عنوان فرد نزدیک به هاشمی رفسنجانی یاد می شود، با اشاره به رایزنی های صورت گرفته برخی اشخاص سیاسی با دولت برای واگذاری استانداری خراسان رضوی به وی تصریح کرد که در این باره، آقای محمد هاشمی رفسنجانی نیز با اسحاق جهانگیری رایزنی هایی کرده است.

گزینه تصدی استانداری خراسان رضوی در پایان تاکید کرد: دوستان قسم داده اند که این پشنهاد را منتفی نکنم.

به گزارش ندای انقلاب، مدت هاست برخی رسانه ها از اختلاف جدی دولت و شماری از حامیان مشارکتی-کارگزارانی خود درباره انتصاب استاندار استان خراسان رضوی- به ویژه یکی از گزینه های آن یعنی نجار که به ادعا برخی رسانه های اصلاح طلب از اقوام نزدیک رئیس جمهور است-، حکایت می کند.

اخیرا در همین زمینه یک سایت بدنام فیلتر شده -که از سوی یک متهم دانه درشت امنیتی نزدیک به جریان کارگزاران حمایت می شود-، در مطلبی با عنوان «گشایش قفل استانداری خراسان با اکسیر فامیل و"سرخه ای" بودن!؛ هاشمی به مشهد ممنوع الورود می شود؟» از اختلاف دولت با طیف متبوعش درباره استانداری خراسان رضوی پرده برداشته است.

[ دوشنبه 92/11/28 ] [ 7:41 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 412
بازدید دیروز: 1066
کل بازدیدها: 4413628