NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
قائم‌مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکایی‌ها حق دخالت در امور ایران را ندارند، گفت: سران فتنه مجدداً پای آمریکایی‌ها را به کشور باز کردند و این خیانت به ملت ایران است.
به گزارش جهان، حبیب‌الله‌بوربور قائم مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در گفت‌و گو با فارس، با اشاره به بیانیه اخیر وزارت امور خارجه آمریکا در رفع حصر سران فتنه، اظهار داشت: کسانی که خود را از یاران امام می‌دانند، امام(ره) می‌گفت هرگاه آمریکایی‌ها از شما تعریف کنند، بدانید کارتان دارای اشکال بوده است.

وی با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها حق دخالت در امور ایران را ندارد، افزود: سران فتنه مجدداً پای آمریکایی‌ها را به کشور باز کردند و این خیانت به کشور و مردم ایران است که سال 57 مستشار آمریکایی‌ها یعنی شاه را از این کشور بیرون و دست آمریکا را برای همیشه قطع کردند.

بوربور ادامه داد: بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا در حمایت از سران فتنه نشان داد که پشتیبان فتنه‌گران آمریکایی‌ها هستند و امروز نیز برای آزادی خدمتکاران خود تلاش مضاعف دارند تا دوباره با به صحنه کشاندن آنها در خاکستر فتنه دمیده شود.

قائم مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی به 2 سناریوی آمریکایی برای رفع حصر سران فتنه اشاره و تصریح کرد: آمریکایی‌ها به دنبال این هستند که حصر سران فتنه برداشته شود تا فتنه‌گران مجددا فعالیت خود را شروع کنند و یا با نابودی سران فتنه در کشور ما جنجال ایجاد کنند.

بوربور ادامه داد: در لبنان رژیم غاصب صهیونیستی رهبر گروهی را ترور و سپس پسرش را به عنوان حامی خون پدرش علم کرد و این کشور را در تشنج‌های خاص فرو برد بنابراین به دور از ذهن نیست که آنان به دنبال پیاده‌سازی این طرح در ایران باشند.

وی با تأکید بر اینکه وزارت امور خارجه کشورمان باید در پاسخ به همتایان آمریکایی خود پاسخی جدی و محکم بدهد، خاطر نشان کرد: متأسفانه وزارت امور خارجه ما وا داده است.

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، وزارت خارجه آمریکا در تاریخ 25 بهمن 92 در اقدامی مداخله‌جویانه با صدور بیانیه‌ای بار دیگر آزادی سران فتنه را خواستار شد. در این بیانیه که به مناسبت سومین سال حصر این افراد منتشر شده، آمریکا از ایران خواسته است به بازداشت آن‌ها پایان دهد. پیش از این «وندی شرمن» معاون وزیر خارجه آمریکا نیز در نشستی که در کمیته روابط خارجی سنای آمریکا برگزار شده بود، آزادی این افراد و دیگر به اصطلاح «زندانیان عقیدتی» در ایران را خواستار شده بود. آمریکا اعلام کرده است که بحث حقوق بشر علاوه بر موضوع هسته‌ای و پیشرفت موشکی از جمله موضوعاتی است که ایران باید نسبت به آن پاسخگو باشد.

[ دوشنبه 92/11/28 ] [ 7:43 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 312
بازدید دیروز: 1066
کل بازدیدها: 4413528