NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
دولت آمریکا برای تطهیر وضعیت خود خوب می داند که مردم ایران سبب اصلی همه این آشوب ها و بلواها و دعواهای سیاسی را دولت مستبد و سلطه خواه آمریکا می دانند و اگر آنچه آمریکایی ها می خواهند محقق شود، همه تقصیرها به گردن مباشران می افتد و آمریکا در این قضایا تطهیر می شود.
سرویس سیاسی پایگاه 598 - محسن جمشیدی/ همانگونه که می دایند پایگاه اینترنتی وزارت خارجه آمریکا، بیانیه‌ای را منتشر کرد و در آن، ضمن دخالت آشکار در امور داخلی ایران، خواستار آزادی "سران فتنه" شد. اما پرسشی که اینجا مطرح می شود این است که آمریکا با رفع حصر سران فتنه به دنبال چیست؟ در حقیقت هدف اصلی بیانیه آمریکا چیست؟

سخن در مورد هدف اصلی آمریکا بسیار است و فرض ها و احنمالات زیادی چون؛ ملتهب کردن جو داخلی، رویش و جوانه دادن دوباره بذر فتنه در کشور، مشغول کردن نیروهای داخلی به خود و غفلت از مسائل کلان جهانی، به چالش کشاندن کشور، از بین بردن جو حاکم، ایجاد بی نظمی و بی ثباتی سیاسی و اقتصادی و چندین هدف دیگر را می توان ذکر کرد.

اما آنچه به نظر می رسد، باید بیشتر به آن توجه کرد تطهیر خود آمریکاست. به دیگر سخن وقتی اتفاق و حادثه ای روی می دهد، فردی سبب آن اتفاق است و فردی محرک آن و گاهی این دو در یک فرد است و سبب و مباشر خود آن یک فرد است.

ولیکن گاهی سبب یک امر یا اتفاق شخصی است و مباشر و انجام دهنده آن اتفاق فرد دیگری است. مثلا کسی به کسی پولی و یا قول چیزی را می دهد و آن فرد کاری را برای وی انجام می دهد. شاید هم در مواقعی فرد از روی غفلت و ناآگاهی دست به کار اشتباه می زند ولی اهداف سوء سبب را محقق می کند.

در نتیجه اگر همه اشتباهات به گردن فرد مباشر و انجام دهنده بیافتد، ناخودآگاه سبب فراموش می شود و کسی بدان فکر هم نمی کند و این آن چیزی است که آمریکا در پی رسیدن به آن است. آمریکا هرگز دلش برای کسی نمی سوزد. زیرا او فقط در پی منافع ملی خودش است، و برای او حصر و عدم حصر کسی فرقی ندارد.

اگر حصر افراد برای آمریکا مهم بود؛ شیخ باقر نمر در عربستان حبس است، چرا برای او بیانیه نمی دهد؟ مردم مظلوم بحرین در چنگال آل خلیفه حبس اند، چرا برای مردم بحرین بیانیه نمی دهد؟ مردم مظلوم فلسطین دهه ها در زیر ظلم و حبس رژیم اشغالگر صهیونیستی هستند، جرا برای آنها بیانیه نمی دهد؟

پاسخ واضح است، دولت آمریکا به دنبال تطهیر خود است. زیرا می داند که مردم ایران سبب اصلی همه این آشوب ها و بلواها و دعواهای سیاسی را دولت مستبد و سلطه خواه آمریکا می دانند و اگر آنچه آمریکایی ها می خواهند محقق شود، همه تقصیرها به گردن مباشران می افتد و آمریکا در این قضایا تطهیر می شود.

[ دوشنبه 92/11/28 ] [ 8:0 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 304
بازدید دیروز: 1066
کل بازدیدها: 4413520