NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
شب گذشته برخی از افراد ناشناس با حضور در خیابان های کم رفت و آمد شهر دزفول با به حمله کردن به وسایل نقلیه مردم و به آتش کشیدن اموال عمومی شهر سعی در ایجاد فضای آشوب را داشتند که با حضور نیروی های بسیج و انتظامی پایان یافت. خبرهای رسیده به پایگاه 598 حکایت از دزفولی نبودن جمعی از دستگیر شدگان در حمله به وسایل نقلیه عمومی و اموال مردمی را دارد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، اهانت سهوی سریال سرزمین کهن به قوم بزرگ و انقلابی بختیاری موجب ناراحتی و دل شکستی ملت ایران و بخصوص خانواده بزرگ ایل بختیاری شد. اشتباهی که عذرخواهی رسمی رئیس سازمان صدا و سیما و سایر مسئولین مربوطه از این قوم شهید پرور را به دنبال داشت.

این موضوع که اعتراض بختیاری ها را به همراه داشت با تجمع جمعی از مردم بختیاری شهرستان دزفول در مقابل درب فرمانداری این شهر روبرو گردید.



در این بین گروه های ضد انقلاب که در کارنامه خود اهانت به تمامی اقوام و مذاهب مردم ایران را به همراه دارند به یاد ماهی گیری از این آب گل الود به وجود آمده برآمدند و با مانور تبلیغاتی در این موضوع سعی در آشفته نمودن جو عمومی را در بین مردمان قوم بختیاری دارند.


در همین خصوص شب گذشته برخی از افراد ناشناس با حضور در خیابان های کم رفت و آمد شهر دزفول با به حمله کردن به وسایل نقلیه مردم و به آتش کشیدن اموال عمومی شهر سعی در ایجاد فضای آشوب را داشتند که با حضور نیروی های بسیج و انتظامی پایان یافت.





خبرهای رسیده به پایگاه 598 حکایت از دزفولی نبودن جمعی از دستگیر شدگان در حمله به وسایل نقلیه عمومی و اموال مردمی را دارد.

همچنین روز گذشته مریم رجوی رئیس گروه تروریستی منافقین در بیانیه ای ضمن حمایت! از این ایل بختیاری سعی در همراه نمودن خود با اعتراضات را داشت.


حضور بزرگان و ریش سفیدان ایل بختیاری در دفتر فرمانداری و امام جمعه این شهر و اعلام برائت انزجار از آشوب گری های رخ داده به نام ایل بختیاری حکایت از دست های پنهان برخی از جریانات معاند برای بهره برداری از ناراحتی به حق مردم شهید پرور ایل بختیاری را دارد.

[ دوشنبه 92/11/28 ] [ 8:2 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 430
بازدید دیروز: 1066
کل بازدیدها: 4413646