NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

توهین آشکار به اسلام در نشریه دانشجویی- ادامه فشار اصلاح‌طلبان به مجلس- کمک 600 میلیارد ریالی به نعمت زاده برای نظارت بر بازار

 توهین آشکار به اسلام در نشریه دانشجویی/ ادامه فشار اصلاح‌طلبان به مجلس/ کمک 600 میلیارد ریالی به نعمت‌زاده/ رزاقی: مبارزه با فساد افراد مشهور سخت است

سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به منظور سهولت در ارائه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های روز کشور به مخاطبان خود، مهم‌ترین اخبار این رسانه‌ها را به صورت روزانه در یک بسته خبری آماده و منتشر می‌کند. در ادامه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های کشور در روز سه‌شنبه 29/11/1392 می‌آید:

 

*  کمک 600 میلیارد ریالی به نعمت‌زاده برای نظارت بر بازار

 

 

روزنامه خراسان در بخش اخبار ویژه خود نوشت: ابلاغیه‌ای از سوی معاون اول رییس جمهور به نعمت زاده ارسال شده که بر اساس آن به منظور تأمین هزینه‌های جذب نیروهای مورد نیاز برای بازرسی و نظارت بر طرح های مصوب بازار، مبلغ 600 میلیارد ریال از محل وجوه در اختیار دولت، در اختیار وزارت مذکور قرار می‌گیرد.

اخبار ویژه خراسان را اینجا بخوانید.

 

* توهین آشکار به اسلام در نشریه دانشجویی و سکوت مسئولان دانشگاه+سند

 

 

سایت دانا در خبری نوشت: توهین به دین مبین اسلام در نشریه دانشجویی دانشگاه یاسوج در حالی صورت گرفته است که رئیس این دانشگاه تا کنون جلوی انتشار مطالب موهن نشریه را نگرفته است.

ادامه خبر را اینجا بخوانید.

 

* تروریست انگلیسی قبل از عملیات انتحاری+تصاویر

 

 

ابنا در مطلبی آورده است: تروریست انگلیسی که تابستان امسال به سوریه رفته بود با کامیون بمب‌گذاری شده حاوی دست‌کم 20 تن ماده منفجره خود را به زندان مرکزی حلب کوبید تا راه فرار بر سایر همقطاران تروریستش گشوده شود.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

 

* پیش‌بینی هزینه و در آمد اجرای قانون هدفمندی یارانه هیچ تناسبی با متن قانون هدفمندی ندارد

 

 

محمد کاظم انبارلویی طی یادداشتی در روزنامه رسالت نوشت: پیش‌بینی اعداد و ارقام در آمدی اجرای قانون هدفمندی یارانه در سال 93 و برآورد اعداد و ارقام هزینه‌ای آن هیچ تناسبی با متن قانون هدفمندی ندارد.

ادامه یادداشت را اینجا بخوانید.

 

* ادامه فشار اصلاح‌طلبان به مجلس/ درخواست دیکتاتورمآبانه منتجب‌نیا از دولت

 

 

سایت هم‌اندیشی در مطلبی آورده است: رسول منتجب‌نیا عضو ارشد حزب اعتماد ملی و مجمع روحانیون مبارز در مطلبی نوشت: دولت بیش از حد تحت نظارت و کنترل مجلس است و دولت باید با تذکر دادن پیرامون حدود قانونی اختیارات قوا، مانع برخی زیاده‌خواهی‌ها شود.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

 

* حجت‌الاسلام سالک: مدارک جاسوسی بهائیت برای موساد و سیا موجود است

 

 

 

حجت‌الاسلام احمد سالک، ‌رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس به سایت دیده‌بان می‌گوید: صریح اعلام می‌کنم که بهائیت تشکیلات جاسوسی و جمع آوری اطلاعات سازمان سیا و موساد هست که مدارک این موضوع هم فراوان است.

ادامه مصاحبه را اینجا بخوانید.

 

*  برادر وزیر خارجه آمریکا: DNA جان‌کری پر از عشق به اسرائیل است

 

 

روزنامه کیهان در بخش اخبار ویژه خود نوشت: برادر وزیر خارجه آمریکا تأکید کرد عشق اسرائیل در دی‌ان‌ای جان‌کری و بقیه اعضای خانواده وی است.

اخبار ویژه کیهان را اینجا بخوانید.

 

* رزاقی: مبارزه با فساد افراد مشهور سخت است/ بودجه فتنه 88 از مفاسد اقتصادی کشور تأمین شد

 

 

ابراهیم رزاقی، استاد اقتصاد دانشگاه تهران به سایت دانا می‌گوید: یکی از اشکالات اساسی امروز این است که مفاسد اقتصادی کلان، برای بسیاری از مسئولین عادی تلقی می‌شود یعنی این فعالیت‌ها را فعالیت‌های اقتصادی محسوب می‌کنند.

ادامه گفتگو را اینجا بخوانید.

 

* مهدی محمدی:برای رسیدن به توافق جامع خوب، ژنو را فراموش کنید

 

 

مهدی محمدی، کارشناس مسائل بین‌المللی به روزنامه وطن امروز تصریح کرد: واقعا تیم مذاکره‌کننده باید خودش را از شر توافق ژنو خلاص کند، چارچوبی که در توافق ژنو برای گام نهایی گذاشته شده عمیقا مشکل‌ساز است.

ادامه مصاحبه را اینجا بخوانید.

 

* تلاش برای انصراف از خودکشی در بابلسر+تصاویر

 

 

سایت بلاغ نیوز با انتشار تصاویری نوشت: با تلاش نیروهای گروه نجات آتش‌نشانی بابلسر، زن جوانی که قصد خودکشی داشت از تصمیم خود منصرف شد.

تصاویر را اینجا مشاهده کنید.

 

*هشدار به آموزش و پرورش؛ آشتی با استکبار در مهدکودک‌ها!

 

 

روزنامه کیهان طی مطلبی آورده است: مدتی است یک طرح تربیتی غربی در بسیاری از مهدکودک‌ها و مدارس ابتدایی شهرهای بزرگ و کوچک کشور با سرعت قابل توجهی به اجرا درآمده است.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید.


[ سه شنبه 92/11/29 ] [ 6:36 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 366
بازدید دیروز: 422
کل بازدیدها: 4451558