NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
تناقض اظهارات فائزه هاشمی با آمارها/ تعلیق صفحه پرس‌تی‌وی در فیس‌بوک/ صف طولانی دست دادن با استاندار/ شهادت فرمانده سرشناس مدافعان حرم

سانسور برخی از سخنان شرمن در روزنامه‌های زنجیره‌ای، سمت جدید سردبیر مجله تایم در وزارت خارجه آمریکا، فیلمی با عنوان برگ برنده ما و عکسی که در آمریکا بایکوت بود از مهم‌‌ترین اخبار امروز رسانه‌های مجازی و مکتوب کشور است.

خبرگزاری فارس: تناقض اظهارات فائزه هاشمی با آمارها/ تعلیق صفحه پرس‌تی‌وی در فیس‌بوک/ صف طولانی دست دادن با استاندار/ شهادت فرمانده سرشناس مدافعان حرم

سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به منظور سهولت در ارائه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های روز کشور به مخاطبان خود، مهم‌ترین اخبار این رسانه‌ها را به صورت روزانه در یک بسته خبری آماده و منتشر می‌کند. در ادامه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های کشور در روز سه‌شنبه 06/12/1392 می‌آید:

 * این حنا دیگر رنگی ندارد، به فکر دردهای مردم باشید

سایت جهان نیوز در گزارشی نوشت: معصومه ابتکار که پس از انتشار گزارش وزارت بهداشت و مرکز تحقیقات سرطان مبنی بر سرطان‌زا نبودن پارازیت‌ها سکوت کرده بود، بار دیگر طرح ادعاهای سابق خود را کلید زد.

ادامه گزارش را اینجا بخوانید.

 * فرمانده سرشناس مدافعان حرم به شهادت رسید+تصاویر

ابنا در خبری نوشت: فرمانده کل لواء ذوالفقار در نبرد سهمگینی که مدافعان حرم حضرت زینب(س) با تروریست‌های سوریه داشتند به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ادامه خبر را اینجا بخوانید.

 * صف طولانی دست دادن با استاندار+تصاویر

سایت تبریز خبر نیز در مطلبی آورده است: صف طولانی دست دادن با استاندار آذربایجان شرقی در شهرستان میانه، بیشتر یادآور سکانس ورود مقامات در دوره قبل از انقلاب است؛ حرکتی که از دولت «تدبیر و امید» انتظار نمی‌رود.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

 * تعلیق صفحه پرس‌تی‌وی در فیس‌بوک

پرس‌تی‌وی‌در خبری نوشت: فیس‌بوک، شبکه پرس تی‌وی را از ارسال پست جدید بر روی این شبکه اجتماعی به مدت 12 ساعت محروم کرد.

ادامه خبر را اینجا بخوانید.

 * روزنامه‌های حامی دولت کدام بخش از سخنان شرمن را سانسور کردند؟

سایت رجانیوز در گزارشی آورده است: روزنامه آرمان با سانسور بخش‌هایی از سخنان شرمن سعی کرد سخن معاون وزیر خارجه آمریکا را نشانه‌ای بر درستی مسیر پیش گرفته شده توسط دولت جدید و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای نشان دهد.

ادامه گزارش را اینجا بخوانید.

 * کوثری: دولت موتور محرک اجرای اقتصاد مقاومتی است

اسماعیل کوثری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس به سایت دانا می‌گوید: در کلیت برنامه‌های دولت، اقتصاد مقاومتی دیده نمی‌شود اما حالا که این سیاست‌ها ابلاغ رسمی شده است دولت موظف است در این راستا حرکت کند.

ادامه مصاحبه را اینجا بخوانید.

 * سردبیر مجله تایم معاون وزیر خارجه آمریکا شد

مشرق نیوز در مطلبی خبر داد: ریچارد استنگل سردبیر سابق مجله تایم به عنوان معاون وزیر خارجه آمریکا در امور دیپلماسی عمومی منصوب شد.

ادامه گزارش را اینجا بخوانید.

  * علت اصلی انفجارهای بیروت چیست؟

سعدالله زارعی طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت: از منظر آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان، فشار بر لبنان می‌تواند حزب‌الله را به درون لبنان بکشاند و با چنین اتفاقی می‌توان نظام سوریه را ساقط کرد و بعد از آن به سراغ حزب‌الله رفت.

ادامه یادداشت را اینجا بخوانید.

 * تناقض اظهارات فائزه هاشمی با آمار واقعی حضور زنان در جامعه

سایت 598 در گزارشی تصریح کرد: در حال حاضر 369 نشریه از سوی زنان اداره می‌شود و 664 زن نیز عضو خانه سینما هستند که این آمارها از حضور گسترده زنان در عرصه فرهنگ آن هم پس از انقلاب حکایت دارد.

ادامه گزارش را اینجا بخوانید.

 * فیلم/ برگ برنده ما

گروه چند رسانه‌ای شفق مدیا فیلمی با عنوان «برگ برنده ما»را منتشر کرد.

فیلم را اینجا مشاهده کنید.

 * تصویری که در آمریکا بایکوت شد

سایت مشرق در خبری نوشت: عکاس آمریکایی عنوان کرده بود که اگر من این عکس را نمی‌گرفتم، مردم مانند مادر خودم، فکر می‌کردند که جنگ همان چیزی است که در تلویزیون می‌بینند.

ادامه خبر را اینجا بخوانید.

 * بعد از کارگزاران و مشارکت حزب دولتی اعتدال هم می‌آید؟

روزنامه کیهان در بخش اخبار ویژه خود آورده است: یک نماینده پیگیر تشکیل فراکسیون حامی دولت در مجلس، از رایزنی با روحانی در این زمینه خبر داد.

اخبار ویژه کیهان را اینجا بخوانید.

 


[ سه شنبه 92/12/6 ] [ 9:58 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 413
بازدید دیروز: 422
کل بازدیدها: 4451605