NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
کیهان در جدیدترین شماره خود نوشت:
بعد از افتضاح همسر بدکاره رئیس جمهور فرانسه در حمایت از یک زن بدکاره و قاتل ایرانی، نخست وزیر فاسدالاخلاق ایتالیا هم به این کلوپ پیوست.
به دستور سیلویو برلوسکونی که سمبل انحطاط اخلاقی و اعتیاد به فساد جنسی در ایتالیا به شمار می رود، عکس بزرگ «س-م» (زن جنایتکاری که پس از ارتکاب زنای محصنه، شوهرش را نیز با سبعیت تمام به قتل رساند) بر سردر ساختمان نخست وزیری نصب شد! حمایت برلوسکونی از این زن جنایتکار از آن جهت عبرت آموز است که شخص وی از سردسته های مافیا در ایتالیا به شمار می رود و هر چند هفته یک بار، سند و تصویر و گزارش تازه ای از رسوایی های اخلاقی او در مطبوعات ایتالیایی و اروپایی منتشر می شود.
 هرزگی اخلاقی برلوسکونی و ارتباطات گسترده وی با فواحش خیابانی بارها باعث جنجال در ایتالیا شده و کار را به آنجا کشانده که ورونیکا لاریو همسر دوم وی، خواستار طلاق و جدایی شده است. همسر دوم برلوسکونی پس از 10 سال ارتباط با وی اقدام به ازدواج با نخست وزیر ایتالیا کرده بود.
 برلوسکونی بیماری اخلاقی خویش را تا مرز تأثیرگذاری در چینش اعضای کابینه هم گسترش داده و براساس گزارش مطبوعات ایتالیایی، انتخاب شماری از اعضای زن کابینه، هیچ دلیل دیگری جز بیماری نخست وزیر ایتالیا ندارد.
در همین حال برخی گزارش های رسانه ها حاکی است برلوسکونی از یک باشگاه فوتبال تحت نفوذ خود خواسته در حمایت از «س-م» نوار سبز به مچ و لباس خود ببندند! حزب سبز ایتالیا هم تجمعی 30 نفره را با مشارکت گروهک تروریستی منافقین در شهر رم و در حمایت از «س-م» ترتیب داد.
پیش از برلوسکونی، کارلا برونی همسر بدکاره و ایتالیایی الاصل سارکوزی رئیس جمهور فرانسه، از خیانت «س-م» به همسر خویش دفاع کرده بود.
با این اوصاف پیش بینی می شود کاندولیزا رایس وزیر خارجه سابق و بیل کلینتون رئیس جمهور اسبق آمریکا، لیونی وزیر خارجه سابق اسرائیل، و هیگ وزیر خارجه فعلی انگلیس هم به تیم برلوسکونی و برونی بپیوندند و کلکسیون هرزگی را در حمایت از کسی که خیانت و جنایت را یکجا مرتکب شده، کامل کنند.
شایان ذکر است در پی انتشار گزارش کیهان - مستند به گزارش رسانه های غربی- درباره هویت همسر سارکوزی، چندتن از عناصر گروهکی آشوبگر و بازداشت شده در نامه ای خطاب به کارلا برونی، از نامبرده تمجید و نسبت به مواضع کیهان عذرخواهی کردند که به نظر می رسد این اقدام در راستای جلب حمایت طرف فرانسوی و همچنین ابراز دلخوری است نسبت به اینکه به اندازه «س-م» هم آدم حساب نشده است.
 پای این نامه که در «بالاترین» منتشر شده، اسامی طبرزدی، اصانلو، بداقی، مجید توکلی و رفیعی فروشان دیده می شود. توکلی در جریان اغتشاشات روز 16 آذر در حال فرار با لباس مبدل (چادر!) بود که دستگیر شد.

[ یکشنبه 89/6/14 ] [ 12:29 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 311
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450386