NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
دشمن خانواده‌های ایرانی در ایام نوروز/ وحشت تکفیری‌ها از شعار «سپاه خمینی در سوریه»/ مسافران «اتوبوس شهادت»+عکس

از چند توصیه برای گذراندن بهتر ایام نوروز تا خاطراتی از شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) در سوریه و شهادت 34 شهید عملیات والفجر 8؛ با ما همراه باشید با «سه‌شنبه‌های وبلاگی» این هفته.

خبرگزاری فارس: دشمن خانواده‌های ایرانی در ایام نوروز/ وحشت تکفیری‌ها از شعار «سپاه خمینی در سوریه»/ مسافران «اتوبوس شهادت»+عکس

شهر وبلاگ‌ها ساکنانی خوش‌نشین دارد، فقط کافیست تا چند روزی را میهمان اهالی میهمان‌نواز این شهر شوی؛ هر خانه با چراغی روشن، خود را برای پذیرایی از میهمانان آماده کرده است.

اگرچه زبان مردم این شهر با هم تفاوت دارد اما صدایشان یکی است؛ این شهر هر روز شلوغ‌تر می‌شود؛ افرادی خانه‌ها‌ی شان را رها می‌کنند اما تعداد بیشتری به قصد بنا کردن منزل جدید راهی این شهر می‌شوند.

مردم، مهربانی‌ها و تجربه‌هایشان را بدون اندکی توقع با همشهری‌های خود به اشتراک‌ می‌گذارند؛ اینجا در بیان بایدها، رودربایستی معنا ندارد و در هیچ خانه‌ای به روی میهمان بسته نیست.

سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس، هر سه‌شنبه منتخب مهم‌ترین و بهترین مطالب وبلاگ‌نویسان کشور را در قالب گزارش «سه‌شنبه‌های وبلاگی» در معرض دید مخاطبان این خبرگزاری قرار می‌دهد.

قرار ما سه‌شنبه‌های هر هفته با سه‌شنبه‌های وبلاگی برای قدم زدنی کوتاه با وبلاگ‌نشینان...

 

خانه‌های دلمان را بتکانیم/ تجمل‌گرایی و چشم‌وهم چشمی دشمن خانواده‌ها

چند روز تا پایان سال باقیست، روزها و شب‌ها همچنان با هیجان سپری می‌شوند برای گذراندن چند روز تعطیلات خوش نوروز و دیدو بازدیدهای مرسوم؛ اما آیا توجه کرده‌اید که چه چیزهایی را در این راه هزینه می‌کنید؟ فقط باید مراقب باشیم در آخر کار و در حین محاسبات بدهکار نشویم، بدهکار خودمان، زندگی‌مان و خوشبختی حقیقی. 

یک نصیحت، گوشزد یا تلنگر؛ درهای قلمدون به روی شما باز است؛ بفرمایید: بهار فرصت شادی‌های ناب و باهم بودن صمیمانه در کنار اعضای خانواده‌مان است؛ اگر بخواهیم به دلیل زیاده‌خواهی‌ها عرصه را بر یکدیگر تنگ کنیم، عیدی واقعی نخواهیم داشت؛ لازمه استقبال از بهار دوری از تجملات و چشم و هم چشمی‌هاست.

ادامه مطلب

 

وحشت تکفیری‌ها از شعار «سپاه خمینی در سوریه»

مدافعان حرم، افرادی که قهرمان‌های نسل سوم و چهارم انقلاب را از لابه‌لای کتاب‌های جنگ، جبهه و شهادت زنده کردن؛ اکنون قهرمانان جوانان ایرانی همسن خودشان هستند، فقط کمی آن طرف‌تر؛ اسکالپل خاطر‌ه‌ یک قهرمان را آورده است: در عکسی یک ایرانی در حال نوشتن شعاری به زبان عربی روی دیوار بود؛ محمودرضا گفت: این فرد بعد از نوشتن شعار زیرش نوشت «جیش الخمینی فی سوریا»... تنها به این دلیل که تکفیری‌ها از ایرانی‌ها خیلی می‌ترسند.

ادامه مطلب

 

خاتمی و لجاجت بر بازگشت بدون عذرخواهی

اگر کار خطایی مرتکب شدی، عذرخواهی کن، آخر می‌گویند شرط ادب است؛ اما عده‌ای به دور از تمام شرط‌ و شروط‌‌ها تصمیم‌هایی گرفته‌اند؛ وبلاگ رایگاه از افرادی نوشت که گویا ابتدایی‌ترین دستورات اخلاقی را فراموش کردند: خاتمی و یارانش به خوبی می‌دانند تا زمانی که عذرخواهی به معنای واقعی کلمه رخ ندهد، هیچ اعتمادسازی انجام نخواهد گرفت.

ادامه مطلب

 

مسافران «اتوبوس شهادت»+عکس

آنها مسافر بودند، قرار بود مسافران زمین باشند اما قراری که ما بین خودمان می‌گذاریم کجا، قراری که خداوند مقرر می‌کند کجا... دیگر آنها را فقط «مسافر» صدا نمی‌زدند، شده‌ بودند مسافران اتوبوس شهادت؛ در یک چمدان آبی راز این قرار آمده است: 34 شهیدی که در کشاکش عملیات والفجر 8 بر اثر بمباران هوایی هواپیماهای عراقی در کنار رودخانه بهمنشیر به فیض شهادت رسیده و آسمانی شدند، مسافران اتوبوس شهادت نام گرفتند.

ادامه مطلب

 

نمایش رسانه‌ای از شرقی‌های آدمکش!

جنگ رسانه‌ای غرب علیه جهان اسلام؛ وحید یامین‌پور در وبلاگش در این خصوص آورد: رسانه‌های فراگیر غربی رخدادهای تکان دهنده‌ای را که در غرب رخ می‌دهد به یک غول بی‌شاخ و دم و یک هیولای وهم آلود به نام «شرق» یا «اسلام» نسبت می‌دهند و در گزارش جنایات آمریکا به نمایش پارچه سفیدی بر روی جنازه‌ها، اکتفا می‌کنند.

ادامه مطلب

 

دیدی عاقبت شهید شدم!

عضو گروه تئاتر بود؛ یکی باید نقش شهید را اجرا می‌کرد و دیگری جانباز؛ نقش‌ها را تقسیم کردند؛ از این انتخاب ناراحت شد اما ناامید هرگز؛ سیدحبیب حبیب‌پور در وبلاگ تا ماه راهی نیست روایتی داشته است از ماجرای شهید «سیدحسن کاظمینی» در اجرای نقش شهادت: «سیدحسن» پس از تمرین به سراغ سید مصطفی رفت و با اصرار از او خواست که در تئاتر نقش شهید را بازی کند؛ درخواستی که پذیرفته نشد؛ چند روز بعد و پس از عملیات سیدحسن به سید مصطفی گفت: دیدی عاقبت شهید شدم؟!

ادامه مطلب

 

2 سال از موج اهانت‌ها به امام علی‌نقی(ع) می‌گذرد

ترس را در چشمان وهابیون می‌تواند دید وقتی زبان به توهین و تمسخر آل محمد (ص) باز می‌کنند و گویا دیگر از تخریب حرم، مرقد و بارگاه گذشته‌اند؛ ترس از یک پارچگی جهان اسلام؛ وبلاگ قرار دل یک توصیه داشته است به تمام وبلاگ‌نویسان کشورمان؛ اینکه در پاسخ به این توهین‌ها چند خطی از امام مهربانی‌هایشان بنویسند: اکنون نزدیک به 2 سال از موج اهانت‌ها به امام دهم شیعیان، حضرت امام علی نقی(ع) می‌گذرد؛ به امامم در این سطح اهانت شده و من گرچه حداقل به اندازه ابراز انزجار، کاری می‌توانستم بکنم، ولی نکردم.

ادامه مطلب

 

از کودتای مخملی اوکراین تا آرزوی دست‌نیافتنی آمریکایی‌ها در ایران

توطئه همان توطئه است، با همان برنامه‌ریزان پشت صحنه، اما درجایی نتیجه‌اش می‌شود انقلاب‌های رنگی و در جای دیگر فتنه‌؛ وبلاگ بیم موج در خصوص راز این اختلاف نوشت: را  آنچه در سناریوی کودتای مخملین سبز رنگ سال 88 در انتخابات ریاست جمهوری دهم طرح ریزی شده بود، در سطح وسیع‌تری در مقایسه با اوکراین بود؛ اما آنچه توسط کودتاگران دیده نشد مؤلفه‌های قدرت نرم جمهوری اسلامی بود.

ادامه مطلب

 

 اقتصاد مقاومتی مدیران انقلابی می‌طلبد نه تکنوکرات!

وبلاگ افاضات عقل کل در خصوص باید و نبایدهای مورد توجه در اقتصاد مقاومتی آورده است: اقتصاد مقاومتی مدیرانی می‌طلبد که نخواهند با تکرار تئوری‌های آدام اسمیتی و کینزی، اقتصاد مقاومتی را پایه‌ریزی کنند؛ مدیرانی که اهل ریسک پذیری معقول باشند نه اینکه با حفظ وضع موجود، قدرت ابتکار را از دیگران نیز بگیرند؛ مدیرانی که جرأت و جسارت ورود به میدان‌های سخت و دشوار را داشته باشند، رفاه زده نباشند تا زود خسته شوند و با روبرو شدن با چند مشکل، جا بزنند و بگویند نمی‌شود.

ادامه مطلب

 


[ سه شنبه 92/12/13 ] [ 8:35 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 484
بازدید دیروز: 422
کل بازدیدها: 4451676