NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
روزنامه رسالت نوشت: مجمع روحانیون مبارز که ماه‌هاست به خاطر اختلاف نظر اعضا قادر به برگزاری جلسات رسمی نبوده و یکی از اعضا در مناسبت‌های مهم، از سوی سایرین بیانیه صادر می‌کند، در جدیدترین اطلاعیه خود از مهدی کروبی تقدیر کرد.
در اطلاعیه‌ای که به نام مجمع روحانیون مبارز صادر شده، از کروبی به عنوان یار امام و انقلاب، شخصیت رنج کشیده‌ای که عمر خود را در دفاع از آرمان‌های امام و انقلاب و خدمت به مردم صرف کرده نام برده است. 
سئوال اینجاست مجمع روحانیون مبارز که دم از امام و انقلاب می‌زند، معلوم نیست در روزهای قبل از روز قدس، این میراث و یادگار امام کجا بود که بیانیه صادر کند و در جمع مردم حضور پیدا کند. مجمعی که حاضر نیست برای روز قدس چند خط بنویسد و اعضای آن در جمع مردم حامی آزادی قدس حضور یابند روز گذشته اطلاعیه ای صادر و با الفاظ اغراق آمیز از کروبی دفاع کرد. 
اگر مجمع روحانیون به تعاریف خود از کروبی اعتقاد دارد خوب بود توضیح می داد که چرا در انتخابات گذشته ریاست جمهوری حاضر نشد از این شخصیت رنج کشیده و یار دیرین امام و انقلاب حمایت کند و چرا کروبی را تنها گذاشتند که از فرط عصبانیت ناشی از رای اندک به وضعیتی دچار شود که دشمنان قسم خورده امام و انقلاب برای او مدیحه سرایی کنند. 
ابوالحسن بنی صدر رئیس جمهور مخلوع و فراری که به خاطر خوش خدمتی به مخالفان نظام در کنترل امنیتی ماموران فرانسوی به زندگی نکبت بار خود ادامه می دهد روز گذشته در مصاحبه ای با رادیو عصر آزادی به تجلیل از مقاومت کروبی پرداخت و گفت: انسان هر نظری که نسبت به کروبی داشته باشد ناگزیر است شجاعت کروبی را ستایش کند!

[ دوشنبه 89/6/15 ] [ 12:0 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 757
بازدید دیروز: 1113
کل بازدیدها: 4406576