NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
سعید رضوی فقیه عضو سابق شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت علامه و از فعالان فتنه 88 در هشتگرد دستگیر شد.
به گزارش جهان، ایرنا نوشت: حکم دستگیری سعید رضوی فقیه روز چهارشنبه توسط دادستان دادگاههای عمومی و انقلاب همدان به دلیل سخنرانی در جمع اصلاح طلبان همدان صادر شده بود.
به گزارش جهان، این فعال افراطی اصلاح‌طلب در پی صدور حکم بازداشت، متواری شده بود تا اینکه صبح امروز در هشتگرد به دام نیروهای قضایی افتاد.
رضوی فقیه پنجشنبه گذشته در نشست فصلی اصلاح طلبان استان همدان یک سخنرانی موهن علیه شورای نگهبان، مجلس خبرگان رهبری، مجلس شوای اسلامی و برخی سران نظام ایراد کرده بود.
روز سه شنبه گذشته مردم شهرستان همدان با اجتماع در میدان امامزاده عبدالله ضمن محکوم کردن سخنان رضوی فقیه، خواستار برخورد قضایی با وی شدند.
همچنین بخشی از فعالان سیاسی، مراجع عظام تقلید و علمای قم ضمن انتقاد از سخنرانی رضوی فقیه خواستار برخورد جدی با او شده اند.
سعید رضوی فقیه برای اجرای محکومیت قطعی به زندان منتقل شد
به گزارش جهان، پایگاه اطلاع‌رسانی دادستانی عمومی و انقلاب تهران اعلام کرد: روز پنج‌شنبه سعید رضوی فقیه در راستای اجرای حکم محکومیت سابق خود بازداشت شد. نامبرده پیشتر از سوی دادسرای شهید مقدس به‌اتهام ارتکاب جرائم امنیتی تحت تعقیب قضایی قرار گرفته بود و نهایتاً پس از ارجاع پرونده به دادگاه انقلاب اسلامی تهران نامبرده پس از محاکمه به یک سال حبس تعزیری محکوم شده بود که حکم صادره نیز در دادگاه تجدیدنظر استان تهران تأیید و قطعی گردیده است.
این گزارش حاکی است نامبرده جهت اجرای حکم محکومیت یادشده بامداد روز جاری دستگیر و جهت اجرای حکم به زندان معرفی شد. همچنین با توجه به ارتکاب جرائم جدید از سوی نامبرده در شهرستان همدان دادستان آن شهرستان با اعطای نیابت قضایی به دادستانی تهران خواستار انجام تحقیقات از وی گردیده است.

[ پنج شنبه 92/12/15 ] [ 10:30 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1132
بازدید دیروز: 1737
کل بازدیدها: 4442735