NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

به گزارش پایگاه 598، دکتر مهدی کوچک زاده در یادداشتی به نقد رویه فعالیت های رسانه ای سایت جماران پرداخته است که در ادامه می آید:

سایت جماران به بهانه درج "نامه وارده" در مطلبی تحت عنوان " چرا فریادگران دیروز ، امروز پاسخ موسسه تنظیم و نشر را مطالبه نمی کنند؟"درصدد توجیه کوتاهی های خود در موضوع نقل های بی سند و مبنا از امام روحی فداه در گذشته برآمده و بعد از آن در بخش دوم مطلب مذکور عقده گشائی هم نسبت به آیت الله مصباح نموده و با نقل مطلبی از ایشان بدون ذکر زمان و مکان ، نتیجه گرفته که آیت الله مصباح با دادن نسبت هایی به امام آن روح الهی را غیر معتقد به جمهوریت می دانند !! که البته با فرض صحت مطلب ناقص نقل شده توسط جماران از آیت الله مصباح، اینجانب هرچه بیشتر آن نقل صورت گرفته را خواندم متوجه نشدم چطور می شود از آن نتیجه گرفت که آیت الله مصباح قصد طرح عدم باور امام به جمهوریت را داشته اند! در خاتمه این مطلب سایت جماران به توضیح و توجیه رویه خود در برخورد با نقل قولها و ذکر خاطرات از امام پرداخته به گونه ای که انگار هدف از این نوشته تنها همین تشریح رویه سایت در برخورد با نقل خاطرات از امام بوده و بس!

اما بلافاصله بعد از این مطلب، سایت جماران در قالب مصاحبه با سه تن از اعضای محترم مجلس خبرگان آقایان حضر ات آیات عالمی ، موسوی جزایری و مقتدایی و در سه مطلب جداگانه و ظاهرا بی ارتباط با مطلب فوق الذکر به نقد و تحلیل نظریه عدم باورمندی امام به جمهوریت که غیر منصفانه در مطلب قبلی به عنوان نظر آیت الله مصباح به خواننده القا می شود ، می پردازد و جالب اینجاست که در تمامی این مصاحبه ها خبرنگار جماران به حضرات مصاحبه شونده نمی گوید که از این مصاحبه و محتوای آن چه استفاده ای و علیه چه مطلبی ممکن است یا قرار است صورت بگیرد، از همین رو پاسخ های داده شده به گونه ای است که اگر برای خود پاسخ دهندگان به عنوان پاسخ به آیت الله مصباح در جواب مطلب نقل شده از ایشان در سایت جماران مطرح شود قطعا آن را خلاف ادب و انصاف و منطق تلقی نموده و آن را رد می کنند . برای مثال خبرنگار جماران سوال خود را به گونه ای مطرح کرده که آیت الله عالمی، دهنده این نسبت ها به امام  را کسی معرفی می کند که نه تنها امام را درک نکرده بلکه در زمان حیات امام حیات و حضور نداشته! و دشمن امام است!!!! و . . . . .
نکته آخر اینکه مجموع این چهار مطلب بدون فاصله زمانی از درج آنها در سایت جماران, دستمایه مطلبی می شود که از تلفیق آنها با یکدیگر و  با نوشتار کاملا یکسان در سایت های متعددی با عنوان "واکنش سه عضو خبرگان به سخنان اخیر مصباح‌یزدی " درج شده که لینک تعدادی از آنها از جمله سایت های آفتاب هوادار دولت راستگویان، سایت ایسنا و فرارو و . . . ذیلا درج می گردد و دستمایه ایجاد اختلاف و بدبینی بین اعضای محترم خبرگان و نسبت به آیت الله مصباح را فراهم می آورد.

از آنجا که یقین قطعی دارم این نحو رفتارها در شان امام و منسوبین ایشان نیست اعلام می کنم که سید حسن آقا به این گونه رفتارها راضی نیست و این عدم رضایت را خودم از ایشان شنیدم و امیدوارم دست اندرکاران سایت جماران به جبران این خطای خود اقدام نمایند و روح امام را با رفتارهای دون شان و تفرقه افکنانه آزرده نسازند.


[ سه شنبه 92/12/20 ] [ 7:20 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 609
بازدید دیروز: 7705
کل بازدیدها: 4434452