NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

من از جبهه که می آمدم، موسوی با ناراحتی می گفت چرا اول به آقای خامنه ای گزارش می دهی.

محسن رفیق دوست وزیر سپاه در ایام دفاع مقدس در گفتگو با مشرق، در پاسخ به تهدید اخیر میرحسین موسوی برای افشای ناگفته هایی از جنگ، اظهار داشت: اگر واقعاً ناگفته ای دارند بگویند تا ما هم عدم همکاری دولت با جنگ را بیش از پیش باز کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما به عنوان وزیر سپاه اخبار جنگ را در اختیار نخست وزیر قرار نمی دادید، افزود: من ایشان را در جریان اخبار قرار می دادم اما بعد از رئیس جمهور وقت (حضرت آیت الله خامنه ای)؛ یعنی من از جبهه که می آمدم اول خدمت آقا گزارش می دادم و بعد در دولت به نخست وزیر گزارش می دادم که خوب آقای موسوی هم ناراحت می شد که چرا اول به آقای خامنه ای گزارش می دهی.

وزیر سپاه دوران دفاع مقدس تصریح کرد: ما گروهی از وزرا بودیم که ارتباطمان با حضرت آیت الله خامنه ای (رئیس جمهور وقت) مستقیم تر بود و ایشان را رئیس دولت می دانستیم و معتقد بودیم نخست وزیر هم باید از ایشان تبعیت داشته باشد.

رفیق دوست تصریح کرد: ایشان (میرحسین موسوی) از اول هم با آقا (مقام معظم رهبری) میانه خوبی نداشت، در حالی که آقا ایشان را معرفی کرده بود. اما در مسائل، اختلاف دید داشتند که البته جنگ باعث شد زیاد این میانه خوب نداشتن آقای موسوی رو نشد.

وی هدف تهدید موسوی مبنی بر افشای ناگفته هایی از جنگ را اینگونه توصیف کرد: " او می خواهد رد گم کند والّا هیچ چیزی برای گفتن ندارد".

گفتنی است محسن رفیق دوست وزیر سپاه در ایام دفاع مقدس چندی پیش در مصاحبه‌ای با خبرگزاری فارس، مسائلی را درباره پایان جنگ از جمله عدم همکاری‌های لازم از سوی دولت وقت (دولت موسوی) در خصوص نحوه تعامل با نظامیان، مطرح کرد.

این مصاحبه رفیقدوست با واکنش تند میرحسین موسوی نخست وزیر ایام دفاع مقدس روبرو شد و موسوی تهدید کرد که در صورت استمرار اینگونه سخنان، ناگفته هایی از جنگ را برای اولین بار افشا خواهد کرد.


[ دوشنبه 89/6/15 ] [ 12:43 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 6390
بازدید دیروز: 2795
کل بازدیدها: 4432528