NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

قائم مقام حزب اعتماد ملی با اذعان به تعرض دو نشریه اصلاح‌طلب به اعتقادات دینی مردم طی چند ماه اخیر گفت همین تندروی‌ها در زمانی که دولت و مجلس دست اصلاح‌طلبان بود، باعث چوب خوردن آنها شد.

به گزارش بی باک، رسول منتجب نیا در گفتگو با یک رسانه اصلاح طلب با تأکید بر اینکه اصلاح طلبان نباید بهانه به دست افراطیون طیف مقابل دهند، اظهار کرد: ما در دوران اصلاحات چوب تندروی برخی از دوستانمان را خورده ایم. در آن دوران که مردم امیدوار شده و از اصلاحطلبان استقبال کردند و کمتر از یک سال دو قوه مجریه و مقننه را در اختیار اصلاح طلبان قرار دادند، متأسفانه به خاطر تندروی برخی دوستان بهانه به افراطیون داده شد و آنها نیز مبادرت به پرونده سازی و سند سازی علیه تمام اصلاح طلبان کرده و به دنبال بسیج کردن افکار عمومی علیه اصلاح طلبان بودند. در پی اشتباه چند نفر از اصلاح طلبان، طیف مقابل توانست از این شرایط برای به حاشیه راندن اصلاح طلبان بهره بگیرد.

وی گفت: ما مردمی داریم که خمیرمایه آنها تشرع و دینداری است از این رو در مصاحبه ها و مطالب خود باید مراقب بود و در تعابیر احساساتی نشد و جملاتی را به کار نبرد که احساسات دینی مردم را جریحه دار کنیم. در چند ماهه اخیر دو نشریه به خاطر مسائل دینی توقیف شده اند از این جهت نباید کوچکترین بهانه ای را به طیف مقابل داد.

کیهان در انتقاد از این اظهارات می نویسد: آنچه در این اظهارات مسکوت مانده، این واقعیت است که هجمه به مقدسات دینی مردم، کار چند نفر خاص نبود بلکه جریانی سازمان یافته در دولت از طریق برخی وزارتخانه‌ها و با حمایت افراطیون مجلس ششم به این امر اهتمام داشت و امثال منتجب نیا نیز به اعتبار تعصبات باندی و اولویت دانستن باند و جناح بر اعتقادات دینی، سکوت توأم با رضایت از خود نشان میدهند؛ همچنان که اکنون نیز به جای اعتراض به هتاکی دو روزنامه آسمان و بهار، معترضان را افراطیون میخوانند و لابد با این حساب، ساکتینی نظیر وی اعتدالیون هستند!


[ جمعه 92/12/23 ] [ 11:56 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 2042
بازدید دیروز: 1866
کل بازدیدها: 4410910