NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری‌های خبری به "زمزمه"هایی برمی‌خورند که میهمان‌‌کردن مخاطبان به این شنیده‌ها خالی از لطف نیست.
* شنیده ایم در سند توافق جامع ایران و گروه 1+5 ، این محورها به عنوان کف خواسته های نظام به طرف های غرب ارائه خواهد شد : 
الف-هیچ مرز و میزانی برای غنی سازی 5 درصد وجود ندارد.
ب-هیچ محدودیتی را برای سانتریفوژهای نصب شده نخواهیم پذیرفت.
ج-هیچ مرزی برای ادامه تحقیقات در تمام موضوعات مرتبط با فن آوری هسته ای در کشور وجود نخواهد داشت.
د- تمام تحریم ها در یک دوره زمانی کوتاه(حدودا یکساله) برداشته شود.
ه- هیچ مذاکره ای در مورد مسایل دفاعی، موشکی، تبدیل آب سنگین اراک به آب سبک و. . پذیرفتنی نیست.
و-ایران به توقف غنی سازی بالای 5 درصد و استمرار اکسید کردن اورانیوم 20 درصد پایبند خواهد بود.
ز- پذیرش دانشجوهای ایرانی در رشته های مرتبط با فن آوری هسته ای باید در دانشگاه های دنیا انجام شود.
ح- فتوای رهبر معظم انقلاب به صورت سند رسمی و به پنج زبان در سازمان ملل ثبت خواهد شد.

*حامیان هاشمی رفسنجانی به دنبال راه اندازی شورای فقهی در شهر قم هستند. آیت الله ابراهیم امینی از پذیرش ریاست این شورا امتناع ورزیده و در نهایت یکی از اساتید حوزه به نام لطفی مسوولیت آن را پذیرفته است.

*شنیده ایم در میان بدهکاران بانکی که بدهی های آنها به تعویق افتاده، اسامی 3 نفر بالای هزار میلیارد تومان، 18 نفر بالای 500 میلیارد تومان، 145 نفر بالای 100 میلیارد تومان و 283 نفر بالای 50 میلیارد تومان به چشم می خورد.

*محمود احمدی نژاد با هدف برقراری ارتباط با سران اصولگرایی اقدام به برقراری تماس تلفنی با تعدادی از چهره های اصولگرا نموده است. احمدی نژاد در این تماس ها با لحنی عاطفی و با دفاع از انقلاب و نظام اسلامی و جایگاه ولایت فقیه، درخواست برقراری جلسه و دیدار را مطرح می کند. بنا به اطلاع مشرق، تاکنون هیچ یک از چهره های اصولگرا دیداری با احمدی نژاد نداشته اند.

*بر اساس نظر سنجی یکی از موسسات معتبر و رسمی کشور، نمره مردم به تیم هسته ای از نمره صفر تا 20، عدد 14/07 بوده است. همچنین 75 درصد مردم گفته اند دشمنی آمریکا با ملت ایران به خاطر فعالیت های هسته ای نیست و این پرونده تنها یک بهانه در دست دشمن است.

*با اعتراض جمعی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی و سخنان برخی اعضا همچون دکتر ولایتی، ساز و کار غیر قانونی انتخاب شورایی روسای دانشگاه ها که از سوی فرجی دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اتخاذ شده بود، متوقف و مقرر شد انتخاب رؤسای دانشگاه‌ها به سبک گذشته و با پیشنهاد وزیر علوم و رای مثبت شورای عالی انقلاب فرهنگی انجام شود.

*حامیان احمدی نژاد در تلاش هستند جلسه آشتی میان داود احمدی نژاد و اسفندیار رحیم مشایی برگزار نمایند. این افراد می گویند اگر بتوانیم یک فضای عاطفی در این دیدار به وجود آوریم و سخنانی از داود احمدی نژاد در تعریف از مشایی بگیریم، می توانیم با رسانه ای کردن آن سخنان، پروژه تطهیر مشایی را کلید زده و به پیش ببریم.

*در جلسه انتخاباتی حامیان هاشمی رفسنجانی پیشنهاد داده شده است تا با شعار" مجتهدان جوان، مصلح و مبتکر" در انتخابات خبرگان حاضر شوند.

*در جلسه انتخاباتی حامیان احمدی نژاد مطرح شده که ما بدنه اصولگرایی را تا حدود زیادی با خود همراه داریم و تنها مشکل ما عدم همراهی سران اصولگرا و رسانه های آنها با ما است. در این جلسه مصوب شد  برنامه ای طراحی شود تا افرادی که دارای چهره نسبتا وجیهی در میان اصولگرایان هستند به دیدار سران و مدیران رسانه های اصولگرا بروند و از ضرورت وحدت میان اصولگرایان سخن بگویند.

*شنیده ایم عملکرد مدیران یک دانشگاه غیر دولتی در خرید زمین در سراسر کشور به مقدار بیش از نیاز دانشگاه و به قیمت پایین تر از نرخ مصوب دولتی، در دستور کار یک نهاد نظارتی قرار گرفته است. 

*به دنبال افشاگری مشرق درباره (ع-د) از حامیان احمدی نژاد که در جلسات حسام الدین آشنا و ریاست جمهوری شرکت می کند، مقرر شده است وی از مدیریت رسانه های حامی احمدی نژاد برکنار شود و یکی از وزرای سابق عهده دار این مسوولیت شود.

*با پیشنهاد مهندس عزت الله ضرغامی مقرر شد در هر جلسه  شورای عالی انقلاب فرهنگی، نیمی از وقت آن به ارزیابی و نقد عملکرد دستگاه های فرهنگی و آموزشی کشور اعم از دولتی و غیر دولتی اختصاص یابد. پیشنهاد ضرغامی با بیش از دوسوم آرای مثبت حاضران در جلسه همراه بود.

*در جلسه انتخاباتی حامیان احمدی نژاد ، شعار" راه بهار از بهارستان می گذرد" برای حضور در انتخابات مجلس آینده انتخاب شد. این جلسه همچنین با مصوبات ذیل همراه بود:
1-در رسانه های خود علیه روسای قوه قضاییه و مقننه مطلبی منتشر نکنیم.
2- به دکتر احمدی نژاد پیشنهاد نماییم اسفندیار رحیم مشایی حضور کم رنگ تری در ساختمان ولنجک داشته باشد.
3- از دکتر احمدی نژاد بخواهیم چند تن از مدیران سابق دولت دهم که دارای پرونده اتهامی هستند از رفت و آمد به ساختمان ولنجک خودداری نمایند.

*با تلاش مقامات ایرانی، پیشنهاد دو کشور الجزایر و اتیوپی به سازمان یونسکو برای اعلام دهه اول سال قمری به عنوان دهه جشن و سرور مسلمانان باز پس گرفته شد. بر اساس این طرح قرار بود به مناسبت حلول ماه محرم و آغاز سال جدید قمری، جشنواره های شادی در جوامع اسلامی برگزار شود. 

[ جمعه 93/2/19 ] [ 11:43 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 163
بازدید دیروز: 695
کل بازدیدها: 4450933