NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
فارس گزارش می‌دهد:عدم پایبندی آمریکا به تحریم‌های خودخوانده افزایش 36 درصدی صادرات آمریکا به ایران در ماه نخست تحریم‌ها

خبرگزاری فارس: به‌رغم فشار واشنگتن به متحدان خود برای اجرای تحریم‌های یک جانبه علیه ایران صادرات آمریکا به ایران در ماه ژوئیه نسبت به ماه قبل از آن 36 درصد افزایش یافت

.

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل فارس دفتر آمار آمریکا جدیدترین آمار مربوط به مبادلات تجاری این کشور با ایران را که مربوط به ماه ژوئیه،تیر می باشد منتشر کرده است.
بر اساس این گزارش آمریکا در ژوئیه 2010، 13 میلیون دلار کالا به ایران صادر کرد که این رقم نسبت به ماه قبل از آن 36درصد افزایش داشته است. در ماه ژوئن ارزش صادرات این کشور به ایران 9.5 میلیون دلار اعلام شده بود.
در حالی صادرات آمریکا به ایران طی ماه ژوئیه افزایش داشته است که این ماه نخستین ماه اجرای تحریم‌های یک جانبه آمریکا علیه ایران بوده است. اگرچه حجم صادرات آمریکا به ایران رقم قابل توجهی را شامل نمی‌شود اما تحلیلگران افزایش صادرات آمریکا به ایران در نخستین ماه اجرای تحریم‌های یک جانبه و به رغم فشار واشنگتن به متحدان خود برای اجرای این تحریم‌ها را شایان توجه ارزیابی می‌کنند.
بر خلاف صادرات،واردات آمریکا از ایران در ماه ژوئیه با کاهش 17 درصدی مواجه شده است و از 5.4 میلیون دلار در ماه قبل به 4.5 میلیون دلار طی این ماه رسیده است.
حجم کل مبادلات دو کشور در ماه ژوئیه نیز 17.5 میلیون دلار اعلام شده است که این رقم نسبت به ماه قبل از آن 17 درصد رشد داشته است. در ماه ژوئن مبادلات دو کشور به 14.9 میلیون دلار رسیده بود.
بر اساس گزارش فارس به نقل از دفتر آمریکا مبادلات دو کشور در هفت ماهه منتهی به ژوئیه سال جاری میلادی با کاهش 17 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به 155.3 میلیون دلار رسیده است. صادرات آمریکا به ایران در این مدت با کاهش 23 درصدی به 115.8 میلیون دلار و واردات از ایران با کاهش 7 درصدی به 39.5 میلیون دلار رسیده است.


[ یکشنبه 89/6/21 ] [ 10:59 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 319
بازدید دیروز: 436
کل بازدیدها: 4449207