NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
گمان است که این دست سخنان احساسی و تبلیغاتی به درد همان جمع فعالان سیاسی و دانشجویان طرفدار شخص حجت الاسلام [با توجه به منطقی که در آنان سراغ نداریم!] می خورد وگرنه اتفاقا هیچ عقل سلیمی را قانع نخواهد کرد! مخصوصا اینکه نگاهی اجمالی به روحیه ی نقدناپذیری ایشان و رویه ای که در مواجه با مخالف در پیش می گیرند دقیقا عکس سخن ایشان را اثبات می کند!
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی اخیرا -در اولین سالگرد انتخابات 92- بیان نمودند که عقل سلیم به فکر فیلترینگ نیست!

ایشان در جمع دانشجویان و فعالان سیاسی کشور اظهار داشتند: " فکر می­ کنم بستن دریچه­ های اطلاعات و ارتباطات نتیجه ­ای معکوس می ­دهد و عقل سلیم به فکر فیلترینگ نیست."



سوال:

آیا جمهوری اسلامی اطلاعات و ارتباطات مفید را فیلتر می کند؟ یا به عبارتی دیگر، آیا هر فیلترینگی قبیح است؟ اگر پاسخ منفی است پس چرا به صورت مطلق و بدون تقیید ذکر نموده اید؟

گمان است که این دست سخنان احساسی و تبلیغاتی به درد همان جمع فعالان سیاسی و دانشجویان طرفدار شخص حجت الاسلام [با توجه به منطقی که در آنان سراغ نداریم!] می خورد وگرنه اتفاقا هیچ عقل سلیمی را قانع نخواهد کرد! مخصوصا اینکه نگاهی اجمالی به روحیه ی نقدناپذیری ایشان و رویه ای که در مواجه با مخالف در پیش می گیرند دقیقا عکس سخن ایشان را اثبات می کند! چرا که جناب حجت الاسلام ید طولایی در ساکت کردن مخالف داشته و دارند! (کلیک کنید)

اگر ایشان مخالف فیلترینگ هستند در درجه ی اول نباید از فیلتر شدن سایت ها و وبلاگ هایی که در مخالفت با ایشان قلم میزنند ابراز ناخرسندی نمایند.

البته تجربه ثابت کرده مواردی از این دست (مثل تقبیح فیلترینگ) تا جایی مد نظر آقای هاشمی و همفکرانشان است که به سودشان باشد. همانگونه که در همان سخنرانی، به نقل از ایشان می خوانیم که: " احساسات جوانی و عقل سیاسی در 24 خرداد سال گذشته، روزی را خلق کرد که نا امیدی را از جامعه ایران برکند... حماسه سیاسی 24 خرداد تفسیر عملی آیه «یدخلون فی دین الله افواجاً» در زمان معاصر است... انتخابات 24 خرداد نتیجه آگاهی مردم است."

یعنی مردم در انتخاب های قبل ناآگاه و فاقد عقل سیاسی بودند! چرا که نه تنها چنان کلامی را پس از انتخابات 84 و 88 در تایید انتخاب مردم ندیدیم و نشنیدیم بلکه عملکرد ایشان دقیقا اثبات کننده ی ناخرسندی و بی احترامی نسبت به انتخاب مردم بود.

[ دوشنبه 93/3/26 ] [ 7:22 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1416
بازدید دیروز: 2602
کل بازدیدها: 4437861