NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
یک رسانه طرفدار حمله رژیم صهیونیستی به ایران از سران فتنه خواست از برچسب «صهیونیست» خوردن نهراسند و ضمن سفر به تل آویو، از مواضع جمهوری اسلامی نسبت به اسرائیل اعلام برائت کنند.
سایت ایران گلوبال که تحلیل هایی از این دست را به صهیونیست ها می فروشد، خطاب به سران فتنه نوشت: اشاره شما به روز قدس، تکرار اشتباه 30 سال پیش اپوزیسیون است که در قبال اسرائیل و سفارت آمریکا کاسه داغ تر از آش شده بود.
در ادامه این نوشته آمده است: جوان ساده دلی ]کاسپین ماکان[ که بخاطر نسبت شخصی با ندا آقا سلطان تصور کرده بود از رهبران جنبش سیاسی ایران است و دعوت رهبران اسرائیل را لبیک گفته بود به شدیدترین وجهی از سوی فعالین جنبش سبز محکوم شد. در اینکه سفر وی را نمی شد سفری شخصی تلقی کرد شکی نیست اما چرا همه اپوزیسیون در حمله به اسرائیل، کاسه داغ تر از آش شد تا که مبادا برچسب بخورند؟ این اشتباه اپوزیسیون، میلیونها بار بیشتر از اشتباه آن جوان ساده دل، به ما لطمه زد. اپوزیسیون چرا از ترس برچسب صهیونیست خوردن باید به دست گرفتن ابتکار صلح با اسرائیل را فراموش کند. سران جنبش سبز باید علناً به اسرائیل سفر کنند و به طور شفاف اعلام کنند که نه تنها از مواضع ایران برای نابودی اسرائیل دفاع نمی کنند بلکه خواهان مناسبات مسالمت آمیز با اسرائیل هستند. روز قدس توسط آیت الله خمینی آغاز شد و اگر کسی خواست تظاهرات کند باید شعار صلح با اسرائیل بدهد. نباید اشتباهات 30 ساله اپوزیسیون تکرار شود. بگذار ما را صهیونیست حساب کنند.
این نویسنده خارج نشین البته توجه نکرده که برخی بازیگران فتنه، ده ها بار از وی صهیونیست ترند که نتانیاهو تأکید کرد، «آنها سرمایه بزرگ اسرائیل هستند» و البته طبیعی است که ستون پنجم نمی تواند عیناً و علناً نقش تروریست های موساد و سربازان جنایتکار ارتش اسرائیل را بازی کند.
یادآور می شود در تظاهرات روز قدس سال گذشته، بقایای گروهک ها که به دعوت کروبی و موسوی به خیابان آمده بودند ضمن سردادن شعار نه غزه، نه لبنان، روی جمهوری اسلامی خط کشیدند.
دعوت از سران فتنه به تل آویو برای رفتن به تل آویو در حالی است که پیش از این برخی سران گروهک های نفاق بارها برای آموزش و توجیه از سوی موساد به تل آویو برده شده اند.


[ چهارشنبه 89/6/24 ] [ 11:20 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 251
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450326