NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری های خبری، به زمزمه ها و گفته می شود هایی بر می خورند که مهمان کردن مخاطبان به این شنیده ها خالی از لطف نیست.
* شنیده ایم آقای هاشمی رفسنجانی در روز عید فطر و در محل استقرار مسوولان با گفتن"اسعدالله ایامکم" به احمدی نژاد این روز را به وی تبریک گفته است.
*از حجت الاسلام میر احمد رضا حاجتی به عنوان اصلی ترین گزینه جانشینی سقای بی ریا مشاور امور روحانیون رئیس جمهور نام می برند.
* شنیده شده دبیر سرویس بین‌الملل یکی از روزنامه ها مدتی است در خارج از کشور به سر می برد و از لندن به اداره سرویس روزنامه و فعالیت‌های ژورنالیستی خود می پردازد.
*شنیده ایم روی سنگ قبر فرزند یکی از مسولین سابق پرونده هسته ای که در یک سانحه جان باخته بود، واژه "شهید" درج شده است.
* یکی از نزدیکان کروبی در جلسه ای گفته است: به دلیل اینکه کروبی نمی‌تواند با دستگاه موبایل کار کند هر پیامکی که برای وی می‌آید توسط محافظین برای او خوانده می‌شود و در صورتی که این پیامک نیاز به جواب داشته باشد این کار را محافظین انجام می‌دهند.
* شنیده ایم محمد خاتمی به تازگی در جمعی گفته "باید فعالیت جریان اصلاحات را از قالب حزب مشارکت و سازمان مجاهدین خارج کنیم و به بنیاد باران که دارای مجوز فرهنگی و اجتماعی است منتقل کنیم تا تحرکات ما رنگ و بوی سیاسی نداشته باشد."
*در حال حاضر قانونی جامع و کاملی درباره برخورد با مدعیان دروغین وجود ندارد و بسیاری از این افراد پس از بازداشت توسط نیروهای امنیتی و انتظامی به سرعت آزاد می شوند. اخیراً سرکرده یکی از این فرقه ها پس از بازداشت فقط به جرم داشتن دیش ماهواره 500 هزار تومان جریمه شده است.
*حامی و گرداننده اصلی یک انتشاراتی در تهران که سال ها است در فرانسه سکونت دارد و از دوستان سارکوزی محسوب می شود، سالهاست در خدمت ترویج خرافه گرایی و عرفان های نو ظهور اقدام به چاپ و انتشار کتاب هایی با موضوع عرفان های وارداتی می نماید.
*در جلسه هیات دولت که ویژه استان تهران برگزار شد دکتر احمدی نژاد بار دیگر از وزرا خواست خطر قطعی زلزله را جدی بگیرند و در جریان کار های روزمره این مسئله را فراموش نکنند.
* برخی تشکل های دانشجویی و تشکل های مردم نهاد با ارسال نامه هایی به مسوولان، خواستار نگهداری منشور به غارت رفته کوروش در کشور شده اند.این تشکل ها گفته اند این منشور می تواند بخش کوچکی از خساراتی باشد که از سوی انگلیسی ها در جریان جنگ جهانی به ایران وارد شد و دولت هم به دنبال دریافت این خسارات است.


[ پنج شنبه 89/6/25 ] [ 7:18 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 2563
بازدید دیروز: 7705
کل بازدیدها: 4436406