NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
اقدام اصولگرایانه و قابل تقدیر رئیس جمهور در اجرای تذکر رهبر انقلاب، رسانه های ضد انقلاب و برخی رسانه های بیمار و فرصت طلب داخلی را خشمگین کرد.
به گزارش جهان به نقل از کیهان به دنبال رهنمود حکیمانه رهبر انقلاب مبنی بر پرهیز از موازی کاری مدیریتی به ویژه در حوزه های سیاست خارجی رئیس جمهور روز گذشته حکم «نمایندگان ویژه خود در مناطق مختلف جهان» را که احتمال موازی کاری با وزارت خارجه و تداخل امور را پیش می آورد تغییر داد و 6 نفر مذکور تبدیل به مشاوران رئیس جمهور شدند. رهبر انقلاب در دیدار با دولتمردان تذکر داده بودند که موازی کاری در مدیریت باعث اتلاف منابع انسانی و مالی و همچنین لوث شدن اصل مسئولیت و مأموریت می شود.
به دنبال اقدام قابل تقدیر رئیس جمهور در اصلاح تصمیم قبلی دو طیف رسانه های «ضد انقلاب» و «فرصت طلب آلوده» ضمن انتشار انبوهی از تحلیل های مغرضانه علیه این اقدام، تعابیری نظیر شکست و عقب نشینی و... را به کار بردند تا به زعم خود مانع از تداوم این روند همدلی و اطاعت پذیری دولت اصولگرا شوند. این در حالی است که همین رسانه ها در موارد مشابه و به هنگام تأخیر در اصلاح برخی خطاها، تلاش کرده بودند مفاهیمی چون نافرمانی و ولایت ناپذیری و... را پررنگ کنند و به هر حال به بدگمانی و بددلی میان جبهه یاران انقلاب دامن بزنند.
البته برای جبهه اصولگرایان کاملاً روشن است که از کجا ناراحتند و چرا هم تبلیغ می کنند احمدی نژاد از رهبری اطاعت می کند و هم زمانی که تبعیت دولت و رئیس جمهور اصولگرا را می بینند، سعی می کنند همین را بهانه ای برای تخطئه دولت قرار دهند و مدعی شوند؛ ما که از همان اول هم گفتیم دولت فاقد اختیار و بی اراده و... است!
به این بیماران لاعلاج یک جمله می توان گفت و گذشت و آن آیه نورانی قرآن است که «قل موتوا بغیظکم. بگو از این خشم بمیرید».
[ پنج شنبه 89/6/25 ] [ 8:3 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 2585
بازدید دیروز: 7705
کل بازدیدها: 4436428