NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

این سایت با انتخاب تیترهای معنادار و توهین‌آمیز خطاب به رئیس جمهور، به تخریب علیه اقدامات دولت و احمدی‌نژاد با لحنی زننده پرداخته است.

به گزارش شبکه ایران، سایت آقای هاشمی رفسنجانی در ادامه سریال اقدامات عجیب و تفرقه‌آمیز خود دست به انتشار مجدد مصاحبه رئیس مجمع تشخیص با یک نشریه و بازخوانی نامه بدون سلام سال 88 وی به رهبر معظم انقلاب و همچنین انتشار پشت سر هم مطالب توهین‌آمیز علیه دولت زده است.

این سایت با انتخاب تیترهای معنادار و توهین‌آمیز خطاب به رئیس جمهور، به تخریب رسمی و بی پرده علیه اقدامات دولت و احمدی‌نژاد با لحنی زننده پرداخته است.

این اقدام سایت رسمی آقای هاشمی رفسنجانی که پیش از این نیز سابقه دارد، در زمانی صورت گرفته که آیت‌الله خامنه‌ای چند روز پیش در دیدار با اعضای مجلس خبرگان از بیان اظهارات خلاف واقع علیه دولت و اقدامات آن گلایه کردند و این مساله را در راستای برنامه‌های دشمنان انقلاب دانستند.

رهبر معظم انقلاب در واکنش به این هجمه گسترده علیه دولت، به دفاع از عملکرد دولت در سال‌های اخیر پرداختند و با بیان اینکه "نباید دولت را در چشم مردم بی‌اعتبار کرد" به برخی اظهارات اخیر در مخالفت بی‌اساس با خدمات و آمارهای ارائه شده از سوی دولت واکنش نشان دادند.

مسئول سریال اقدامات تامل‌برانگیز سایت هاشمی کیست؟

به دنبال اقدامات متعدد و عجیب سایت آقای هاشمی، برخی منابع خبری به دنبال مسئول اصلی این سایت می‌گردند تا مشخص شود چه کسی این مطالب تامل برانگیز را منتشر می‌کند. با این حال، رئیس دفتر آقای هاشمی در گفت‌وگو با شبکه ایران، از انتشار مجدد این نامه اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: "به هیچ عنوان با سایت در ارتباط نیستم و نمی‌دانم مسئول آن کیست."

همچنین در تماس خبرنگار شبکه ایران با روابط عمومی کل مجمع تشخیص مصلحت نظام، مسئولان این نهاد نیز ضمن اظهار بی‌اطلاعی کامل از نحوه مدیریت سایت، پیگیری این خبر را به مدیر کل روابط عمومی مجمع ارجاع دادند اما با وجود تماس‌های مکرر، موفق به ارتباط با مدیر کل روابط عمومی نشدیم.

این درحالی است که آن‌ها اظهار داشتند هیچ ارتباطی با سایت آقای هاشمی رفسنجانی نداشته و حتی شماره تماسی نیز از گردانندگان آن در اختیار ندارند.

سخنان معنادار آقای هاشمی در هفته‌های اخیر

البته خود آقای هاشمی هم در هفته‌های اخیر سخنان عجیبی را مطرح کرده که با واکنش مردم و مسئولان روبرو شده است. وی چند روز پیش در آغاز هشتمین اجلاس مجلس خبرگان سخنانی را مطرح کرد که بسیاری را به تعجب واداشت.

آقای هاشمی برخلاف دیگر مسولان ارشد کشور که تحریمها را مانع جدی در برابر اراده ملت نمی دانند، نسبت به تاثیر تحریم‌ها ابراز نگرانی کرد و با ابراز تردید نسبت به استفاده کامل از ظرفیتهای کشور در این راستا گفت که "باید مراقب تحریم‌ها بود و آن‌ها را کوچک نگرفت."

آقای هاشمی در جملات دیگری مدعی شد که "در طول ‌30 سال گذشته علی‌رغم جنگ و تهاجمات نظامی هیچ وقت ندیده بودیم تا این اندازه استکباریون برای ما برنامه‌ریزی شیطنت‌آمیز و تهاجم حساب شده و همه‌جانبه داشته باشند."

رئیس مجمع تشخیص مصلحت البته اولین بار نبود که درباره تحریم‌ها این گونه اظهار نظر می کرد؛ او در افطاری‌ای که به برخی روحانیون در ماه مبارک رمضان داد نیز مشابه این سخنان را بر زبان آورد و وضعیت کشور را"بحرانی و خطرناک" و تحریمها را "بی سابقه" دانست و از مخاطبین روحانی خود خواست تا این سخنان را به گوش مردم برسانند.


[ دوشنبه 89/6/29 ] [ 11:2 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 298
بازدید دیروز: 1866
کل بازدیدها: 4409166